Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печиво пісочне, печиво затяжне, печиво діабетичне, вафлі.
Очікувана вартість
122 300,00 UAH
UA-2022-02-22-005903-b 7006e299ee234b5f8340fa50a0252a7e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олександрович Калінін

+380487465188 sanatoriyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Одеса" Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Вебсайт: http://ssu.gov.ua
Місцезнаходження: 65067, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 52
Контактна особа: Сергій Олександрович Калінін
+380487465188
sanatoriyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 122 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 612,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення гарантії: IBAN UA478201720343111001200001256; IBAN UA318201720343120001000001256. в ДКСУ м. Києва МФО 820172 ЄДРПОУ 20000025 Замовник: Санаторій «Одеса» СБ України Адреса: 65067, м. Одеса, Французький бульвар, 52 У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кілограм
Печиво пісочне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
200 кілограм
Печиво затяжне.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
200 кілограм
Печиво діабетичне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво
500 кілограм
Вафлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15821200-1 — Солодке печиво

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення гарантії: IBAN UA478201720343111001200001256; IBAN UA318201720343120001000001256. в ДКСУ м. Києва МФО 820172 ЄДРПОУ 20000025 Замовник: Санаторій «Одеса» СБ України Адреса: 65067, м. Одеса, Французький бульвар, 52 У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору.
22 лютого 2022 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 12:12
ДОДАТОК 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
22 лютого 2022 11:46
ДОДАТОК 4 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
22 лютого 2022 11:46
ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.doc
22 лютого 2022 11:46
Додаток 1.Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.doc
22 лютого 2022 11:46
Додаток 5 Лист згода.doc
22 лютого 2022 11:46
Оголошення спрощеної закупівлі.doc
22 лютого 2022 11:46
ДОДАТОК 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 121 740,00
UAH з ПДВ
121 740,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2022 10:50
Гарантія печиво.rar
03 березня 2022 12:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 121 740,00
UAH з ПДВ
04 березня 2022 15:13

Документи

04 березня 2022 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2022 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
121 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2022 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:35
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 12:51
Додаткова угода_2_35_0001.pdf зміни до договору
28 листопада 2022 13:22
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 13:15
Додаткова угода_1_Дог.35_0001.pdf зміни до договору
26 липня 2022 13:12
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 13:37
Договір 35.pdf укладений
18 березня 2022 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ціни на товар на ринку, на підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 11.1, 11.3 Договору, Сторони за взаємною згодою домовились збільшити ціну за одиницю товару до 10 відсотків, за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. 2. «…Ціна цього Договору становить 121 740,00 грн. (Сто двадцять одна тисяча сімсот сорок гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ – 20 290,00 грн. (Двадцять тисяч двісті дев'яносто гривень 00 копійок).» 3. Сторони за взаємною згодою домовились викласти Додаток № 1 «Специфікація» до Договору в новій редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною Договору. 4. Додаткова угода набирає чинності з дати її підписання, при цьому Сторони дійшли згоди, що зміни набувають чинності з «16» липня 2022 року згідно п.3 ст.631 Цивільного кодексу України, та діє до «31» грудня 2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання фінансових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 43 493,62
UAH (в тому числі ПДВ 7 248,94 UAH)