Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво Складського комплексу HUB_Odesa
Очікувана вартість
35 381 255,00 USD
UA-2022-02-22-004607-a 135d5f9e59f24cf5bc9f35b802fd098c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Шифрук

+380939865691 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380939865691
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2022 21:00
Очікувана вартість: 35 381 255,00 USD з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360 000,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


АТ "Укрпошта" з метою забезпечення прозорого та конкурентного вибору партнера проекту «Будівництво Складського комплексу HUB_Odesa», проводить «допорогову закупівлю» в електронній системі закупівель Prozorro для організації аукціону. Проведення вказаної процедури не має на меті закупівлю товарів, робіт чи по послуг та їх оплату. Учасник (або учасники), чия пропозиція буде найбільш економічно вигідною, матиме можливість укласти договір з АТ "Укрпошта", зокрема Інвестиційний Договір, Договір купівлі-продажу земельної ділянки. Очікувана вартість становить 35 381 255 $, в тому числі включає в себе фіксовану суму операційних послуг за 8 років в розмірі 3 900 000 $ (в гривневому еквіваленті). Контактна особа щодо технічних питань (менеджер проекту) - Кудінов Юрій Борисович, +380501004369, kudinov-yb@ukrposhta.ua. АТ "Укрпошта" вимагає від учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з врахуванням особливостей цієї Закупівлі (Відбору). Розмір забезпечення пропозиції: 5 000 000 грн. (п’ять мільйонів грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 180 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації), відхиляється Замовником. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Будівництво Складського комплексу HUB_Odesa
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2032
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
ДК 018-2000: 1252.8 — Склади універсальні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перший Платіж перераховується Інвестором протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду, передбаченого пунктом 5.20 цього Договору, у розмірі що становить 12,5 (дванадцять цілих п’ять десятих) % від розміру Інвестиції Інвестора, зазначеної у п. 4.1.1 Договору. Оплата здійснюється в національній валюті України гривні за безготівковим розрахунком на підставі рахунку на оплату, який Підприємство надає Інвестору протягом 3-х робочих днів з дати підписання Сторонами Фінального Акту огляду. Детальна інформація щодо умов оплати міститься у проектах договорів, що долучені до оголошення. Аванс 14 Банківські 12.5
Iнша подія Подальші розрахунки за Об’єкт інвестування здійснюються Інвестором протягом 96 місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Складського комплексу (Об’єкту інвестування) рівними частинами від загальної суми зобов’язання до сплати, що становить різницю між ціною складського комплексу (з урахуванням ПДВ) згідно з Актом приймання-передачі та сумою першого Платежу, сплаченого згідно з п. 4.3.1 Договору. Загальна сума зобов’язання до сплати визначається в Акті приймання-передачі в гривні та одночасно фіксується в еквіваленті доларів США за офіційним курсом НБУ гривні до долара США на дату складання такого Акту приймання-передачі. Протягом 5 робочих днів з дати підписання Акту приймання-передачі Підприємство складає за формою Додатку №4 до Договору та передає на підпис Інвестору фактичний Графік платежів, що погоджується Сторонами. Оплата чергових платежів здійснюється Інвестором на дату оплати, визначену фактичним Графіком платежів, на підставі рахунку, наданого Підприємством. Підприємство складає рахунок на оплату кожного чергового Платежу на дату складання, визначену у фактичному Графіку платежів, та передає його Інвестору не пізніше наступного робочого дня за датою складання. Якщо Підприємство не надало Інвестору рахунок на оплату у зазначений у цьому пункті термін, строк Платежу, зазначений у фактичному Графіку платежів, подовжується і становить 2 робочих дні від фактичної дати отримання рахунку Інвестором. При цьому, сума платежу визначається за офіційним курсом валют на дату складання рахунку, встановлену фактичним Графіком платежів. Детальна інформація щодо умов оплати міститься у проектах договорів, що долучені до оголошення. Пiсляоплата 5 Робочі 87.5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пропозиція покрывельны роботи Київ та прилеглі території
Дата подання: 20 квітня 2022 15:03
Дата відповіді: 20 квітня 2022 23:24
ФОП Бровко Г.А. юр. адреса. м. Горішні Плавні/Комсомольськ , пр. Героїв Дніпра / Леніна. АТ КБ «Приватбанк» ЭДРПОУ14360570_ Р / р UA603052990000026009021210293. Карта 5169330523303524 інн 2720910866 ФОП 3-я , група без ПДВ. Фактична адреса: м. Київ. Вул. Зодчих. 28 кв.35 Тел.. + 380975351805 // 0951646961 КЕРІВНИКУ УКРПОШТА Наше підприємство пропонує послуги з ремонтних робіт. 1. Покрівельні роботи. М”яка покрівля. 2. Альпеніст. Утеплення, герметизація, міжпанельних швів. 3. Зварювальні роботи. Металоконструкції. 4. Закупівля. Доставка матеріалів. 5. Вивезення сміття. 6. Складання кошторису. Кунец Ю.П. З нашого боку: - Виконання робіт за умов часткових передплат (авансів), на закупівлю тмц та виконання робіт. - Виконання робіт згідно стандартів. - Дотримання строків виконання робіт. - Якість робіт. - Збереження тмц. Доставка. - Розрахунок робіт з урахуванням попередніх недоробок, та пошкоджень, з фіксацією фото доказів. - ПДВ при необхідності повертається замовнику у повному обсязі 100%. - Розрахунок безготівковий, офіційне оформлення. Зроблені роботи бригадою, перекриття криш за адресами: - вул. Ревуцького 27. – ОСББ. - вул. Петра Запорожця, 26а - пологовий будинок. - вул. Малишко, 3. – житловий будинок. - вул. Єнтузіастів 29/2. - ЖБК Восход. Закупівля матеріалів може здійснюватися як нашими так і силами замовника. Збереження ТМЦ здійснюється як нашими так і силами замовника. За рахунок об»єму робіт сума коштів на закупівлю матеріалу зменшується. ФОП Бровко Г.А. ______________________
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо увагу до даного оголошення, проте ваша пропозиція не відповідає сутності відбору партнера для даного проекту. Втім, ми вдячні за надану інформацію!
договор
Дата подання: 28 квітня 2022 20:24
Дата відповіді: 28 квітня 2022 23:09
Добрый день. Попроще договор можна было составить. ??? Вы сами на таких условиях БУДИТЕ почту развозить ??? Заранее спасибо. Галина.
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2022 22:43
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: АТ «Укрпошта» прийнято рішення щодо скасування проведення відбору партнера проекту Будівництво Складського комплексу HUB_Odesa (UA-2022-02-22-004607-a), оскільки внаслідок введення воєнного стану в Україні відпала потреба в проведенні такого відбору.
Документи:
18 травня 2022 22:43
Електронний підпис
18 травня 2022 22:42
Скасування відбору партнера проекту.docx