Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК:021:2015 код 90440000-3 Послуги у сфері поводження з вигрібними ямами (Вивезення рідких відходів)
Очікувана вартість
89 066,00 UAH
UA-2022-02-22-003621-b 99a110c2701547bca97a568ccba4e936
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пивоварова Надія Костянтинівна

+380552264212 garantia2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Гарантія" Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21278857
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Театральна, 21
Контактна особа: Пивоварова Надія Костянтинівна
+380552264212
garantia2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 89 066,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90440000-3: Послуги у сфері поводження з вигрібними ямами


Потреба у вивезенні рідких відходів за обєктами замовника.

Тендерна документація

22 лютого 2022 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 10:48
Додаток_1.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_2.1.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_2.2.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_3.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_4.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_5.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_6.docx
22 лютого 2022 10:48
Оголошення.doc
22 лютого 2022 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 10:48
Додаток_1.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_2.1.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_2.2.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_3.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_4.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_5.doc
22 лютого 2022 10:48
Додаток_6.docx
22 лютого 2022 10:48
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вивезення рідких відходів (Лот №1 Вивезення рідких відходів (вул.Бурназяна,14а)
Опис предмету закупівлі:
Вивезення рідких відходів (Лот №1 Вивезення рідких відходів (вул.Бурназяна,14а)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 46 786,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 233,93 UAH з ПДВ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору – переказ грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю становить не менше строку дії договору про закупівлю (у тому числі у разі продовження терміну дії договору про закупівлю). Умови надання забезпечення виконання договору: Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в окремому Договорі про забезпечення виконання договору, проєкт якого викладено в Додатку № 6 до тендерної документації, та який укладається між Учасником-переможцем та Замовником до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Учасник-переможець після підписання вищезазначеного Договору про забезпечення виконання договору, вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Для підтвердження учасник-переможець до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (договору надання послуг) на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Реквізити Замовника для надання забезпечення виконання договору: МКП «Гарантія» ХМР 73003, м. Херсон, вул. Театральна, 21 Код ЄДРПОУ 21278857 р/р UA 258201720355169008000064290 Державна казначейська служба України УДКСУ м. Херсон Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням №______________ в електронній системі закупівель Prozorro). Забезпечення виконання договору не повертається Замовником учаснику-переможцю в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань учасником-переможцем за договором про закупівлю (договором надання послуг) повністю або частково, зокрема, але не виключно: порушення строків надання послуг; за порушення умов зобов'язання щодо якості послуг, порушення вимог стандартів, норм і правил надання послуг. - Дострокового розірвання Замовником договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадку, якщо учасник-переможець не виконує свої зобов’язання за договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання учасником-переможцем договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадках, передбачених договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання договору про закупівлю (договору надання послуг) за рішенням суду. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок Учасника, після належного виконання учасником-переможцем договору про закупівлю(договору надання послуг) в повному обсязі та належним чином. Відповідна сума забезпечення перераховується учаснику-переможцю в строк не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня виконання договору про закупівлю (договору надання послуг). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок учасника-переможця, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю (договорі надання послуг), але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок Учасника. У разі ненадання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, буде вважатися, що договір про закупівлю не заключений з вини учасника-переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету (бюджету Херсонської міської територіальної громади).
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

540 м³
Лот №1 Вивезення рідких відходів (вул.Бурназяна,14а)
ДК 021:2015: 90440000-3 — Послуги у сфері поводження з вигрібними ямами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуги здійснюється Замовником протягом 7 (семи) календарних днів після підписання Акта наданих послуг до 30-го числа кожного місяця. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору – переказ грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю становить не менше строку дії договору про закупівлю (у тому числі у разі продовження терміну дії договору про закупівлю). Умови надання забезпечення виконання договору: Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені в окремому Договорі про забезпечення виконання договору, проєкт якого викладено в Додатку № 6 до тендерної документації, та який укладається між Учасником-переможцем та Замовником до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Учасник-переможець після підписання вищезазначеного Договору про забезпечення виконання договору, вносить забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України, до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання. Для підтвердження учасник-переможець до моменту підписання договору про закупівлю (договору надання послуг), але не пізніше дати його укладання, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (договору надання послуг) на рахунок Замовника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Реквізити Замовника для надання забезпечення виконання договору: МКП «Гарантія» ХМР 73003, м. Херсон, вул. Театральна, 21 Код ЄДРПОУ 21278857 р/р UA 258201720355169008000064290 Державна казначейська служба України УДКСУ м. Херсон Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням №______________ в електронній системі закупівель Prozorro). Забезпечення виконання договору не повертається Замовником учаснику-переможцю в разі: - Невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань учасником-переможцем за договором про закупівлю (договором надання послуг) повністю або частково, зокрема, але не виключно: порушення строків надання послуг; за порушення умов зобов'язання щодо якості послуг, порушення вимог стандартів, норм і правил надання послуг. - Дострокового розірвання Замовником договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадку, якщо учасник-переможець не виконує свої зобов’язання за договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання учасником-переможцем договору про закупівлю (договору надання послуг) у випадках, передбачених договором про закупівлю (договором надання послуг); - Дострокового розірвання договору про закупівлю (договору надання послуг) за рішенням суду. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок Учасника, після належного виконання учасником-переможцем договору про закупівлю(договору надання послуг) в повному обсязі та належним чином. Відповідна сума забезпечення перераховується учаснику-переможцю в строк не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня виконання договору про закупівлю (договору надання послуг). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю (договору надання послуг) на поточний рахунок учасника-переможця, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю (договорі надання послуг), але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок Учасника. У разі ненадання учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю, буде вважатися, що договір про закупівлю не заключений з вини учасника-переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету (бюджету Херсонської міської територіальної громади).

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій