Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
35 900,00 UAH
UA-2022-02-22-003116-c 4f3ad0ad097242e59de2df2ce9add28d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Мирослава Юріївна

+380977779728 kreminci@mvs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр МВС України "Кремінці"
Код ЄДРПОУ: 08733802
Місцезнаходження: 78596, Україна , Івано-Франківська обл., село Татарів, вул.Шевченка,1
Контактна особа: Бойко Мирослава Юріївна
+380977779728
kreminci@mvs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 кг
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кг
джем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 кг
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78596, Україна, Івано-Франківська область, с. Татарів, вул. Шевченка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оброблені фрукти та овочі Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 лютого 2022 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Даниляк Ігор Богданович
#2355911697
Переможець 35 900,00
UAH
22 лютого 2022 17:07

Документи

22 лютого 2022 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 16:00
_483.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 15:58
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 12:32
додаткова угода 142.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 12:31
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 17:09
договір 82.pdf укладений
22 лютого 2022 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 142
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 82
Договір:
Номер додаткової угоди: 483
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML