Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівельні матеріали
Очікувана вартість
122 205,00 UAH
UA-2022-02-22-002224-a 601efdee70464b2eb13659ef2f6b956b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткаченко Віталія Віталіївна

+380665895699 vitaliyatk16@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Біловодська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04335430
Місцезнаходження: 92801, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул. Центральна буд. 105
Контактна особа: Ткаченко Віталія Віталіївна
+380665895699
vitaliyatk16@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 122 205,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 611,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
875 найменувань
Будівельні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92801, Україна, Луганська область, селище міського типу Біловодськ, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється Покупцем в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з місцевого бюджету на поточний рахунок Постачальника протягом 7 (семи) банківських днів після пред'явлення Постачальником документів (оформлених відповідно до чинного законодавства України): - рахунку; - накладних. У разі затримки бюджетного фінансування та /або затримки здійснення платежів не з вини Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Вартість зазначається в накладній та рахунку з урахуванням витрат пов'язаних з пакуванням, маркуванням, транспортуванням, вивантаженням Товару в місці поставки Товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2022 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2022 15:06
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
22 лютого 2022 15:06
Додаток 3.docx
22 лютого 2022 15:06
Додаток 2.doc
22 лютого 2022 15:06
Додаток 1.docx
22 лютого 2022 15:06
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 23 лютого 2022 10:48
Дата відповіді: 23 лютого 2022 15:57
Шановна Ткаченко Віталія Віталіївна просимо надати роз’яснення або ввести зміни до тендерної документації а саме щодо: В додатку 3 пункт 1.10 не містить вказання за яким саме критерієм буде розглядатися аналогічний договір, згідно роз’яснення використовуються перші 4-рі цифри коду за ДК класифікацією. Надайте роз’яснення конкретну форму даному пункту. Згідно додатку 2 детальний опис предмета закупівлі і технічні вимоги до товару – містить точну вказівку на конкретного виробника та марку. Даний додаток не містить посилання на еквівалент або аналог без погіршення якості. Тому за відсутності вказання на аналогічність та еквівалент дані конкретні назви вважаємо дискримінаційною вимогою. Прохаємо вирішити питання вказані в нашому звернені та привести документацію в відповідність
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання повідомляю, що відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупвілі може зазначатися інша інформація, у тому числі вимоги до учасників. Таким чином замовником вимагається від учасників подання документально підтвердженої інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відповідно до пункту 1.10 додатку 3 до Оголошення вимагається інформаційна довідка, складена у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору (не менше одного) з аналогічним предметом закупівлі, що зазначений в даних вимогах та скан-копію договору з усіма додатками (надати видаткові накладні/акти приймання-передачі Товару), що підтверджують факт відвантаження товару за договорами та позитивні відгуки від замовників, на договори, які зазначені в довідці; Довідка повинна містити дані про назву замовника/замовників, їх контактних осіб (прізвище, ім’я, по батькові, телефон), код ЄДРПОУ.
Стосовно аналогів та/або еквіваленту. Відповідно до абзацу другого частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" при проведенні спрощеної закупівлі, передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, які містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто Замовник має можливість на власний розсуд визначати, чи потрібно зазначити про можливість надання аналогів чи еквівалентів до відповідного предмету закупівлі. Таким чином в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі не передбачено надання аналогів та/або еквіваленту товару. Дякуємо за запитання.
Аналог
Дата подання: 23 лютого 2022 11:09
Дата відповіді: 23 лютого 2022 15:59
Доброго дня. Шановний Замовник, чи можна пропонувати аналоги?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до абзацу другого частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" при проведенні спрощеної закупівлі, передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, які містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто Замовник має можливість на власний розсуд визначати, чи потрібно зазначити про можливість надання аналогів чи еквівалентів до відповідного предмету закупівлі. Таким чином в оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі не передбачено надання аналогів та/або еквіваленту товару. Дякуємо за запитання.
Поставка
Дата подання: 23 лютого 2022 11:09
Дата відповіді: 23 лютого 2022 16:04
Доброго дня, чи можлива разова поставка товару, якщо ні то яку кількість поставок Ви плануєте?
Відповідь: Доброго дня! Планується разова поставка всього товару у строк до 31 березня 2022 року. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій