Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Силікагель
Очікувана вартість
239 160,00 UAH
UA-2022-02-22-000614-a 5a96969d0ce24f8a98bcd9be7fd3a96d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


тендер UA-2021-11-22-000352-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кг
Силікагель КСМГ ГОСТ 3956-76
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  30 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
25 кг
Силікагель-індикатор ГОСТ 8984-75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021  —  30 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції, яка пройшла 100% вхідний контроль на підприємстві Покупця і визнана кондиційною, здійснюється після підписання видаткової накладної, на підставі виставлених рахунків, шляхом перерахування 100% вартості Продукції протягом 10 календарних днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на партію Продукції в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 лютого 2022 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ютек Трейдінг"
#40109519
Переможець 239 160,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2022 10:32

Документи

22 лютого 2022 10:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 10:32