Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43988734 |
Місцезнаходження: | 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вул. Нижня, 24 |
Контактна особа: |
Рогульський Олег Іванович +380487972534 viddil43988734@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2022 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 11 914 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 574,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За умови наявності бюджетних коштів на рахунку, Замовник проводить проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі наданих актів виконаних робіт, протягом 20-ти банківських днів з моменту їх підписання. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2022 13:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2022 12:16 |
Перелік змін_ що вноситься.docx | |
09 березня 2022 12:16 |
Тендерна документація.docx | |
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 2 (Технічні_ якісні та кількості характеристики).docx | |
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx |
09 березня 2022 13:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 березня 2022 12:16 |
Перелік змін_ що вноситься.docx
|
||||||
09 березня 2022 12:16 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 4 (тендерна пропозиція).docx
|
||||||
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
|
||||||
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 2 (Технічні_ якісні та кількості характеристики).docx
|
||||||
09 березня 2022 12:16 |
Додаток 1 (Кваліфікаційні критерії).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-23-000023 ● 566c7af643e04631a80a52781d5dd3c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2022 14:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2022
№ 43-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 23.09.2022 №43-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2022-02-21-014556-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі -Закон), Північним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг закупівлі з предметом «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво адміністративно-господарських споруд комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою: Одеська область, Одеський район, смт Авангард вул. Спортивна,20. Коригування)» (період моніторингу 23.09.2022 14:54 - 15.10.2022 00:00). Відповідно до частини 6 статті 8 Закону за результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво адміністративно-господарських споруд комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою: Одеська область, Одеський район, смт Авангард вул. Спортивна,20. Коригування)» опубліковано в електронній системі 03.10.2022 16:47. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Строй Імперія» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КАПІТАЛСИСТЕМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.. Північним офісом Держаудитслужби за результатами моніторинг закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво адміністративно-господарських споруд комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою: Одеська область, Одеський район, смт Авангард вул. Спортивна,20. Коригування)» встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів). За приписами пункту 5 частини 7 статті 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються, зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю. Порядок заповнення форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі встановлений наказом Міністерства фінансів України 08 вересня 2020 року № 552 (далі - Порядок). Відповідно до пункту 3 Порядку у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення. Органом державного фінансового контролю встановлено зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання Висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво адміністративно-господарських споруд комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою: Одеська область, Одеський район, смт Авангард вул. Спортивна,20. Коригування)», з метою усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради від 17.02.2021 року № 4-о, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Під час проведення наступних закупівель дотримуватися вимог Закону України «Про публічні закупівлі (із змінами), зокрема вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
2022-10-07 11:54:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто
2022-10-29 15:04:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2022 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛСИСТЕМБУД" |
11 319 060,00
UAH з ПДВ
|
11 319 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" |
11 676 471,78
UAH з ПДВ
|
11 676 471,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛСИСТЕМБУД" #43059382 |
Відхилено |
11 319 060,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2022 12:20
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" #42846419 |
Переможець |
11 676 471,78
UAH з ПДВ
|
29 березня 2022 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 08:30
|
Додаткова угода _1 до Договору _36.pdf | укладений |
26 вересня 2022 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 14:44
|
Договір _36.pdf | укладений |
19 квітня 2022 14:43
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель (Будівництво адміністративно-господарських споруд комунального закладу «Центр безпеки громадян» Авангардівської селищної ради за адресою: Одеська область, Одеський район, смт Авангард вул. Спортивна,20. Коригування) | 1 | роб |
11 676 471,78
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 квітня 2022 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з введенням на території України правового режиму воєнного стану, що призвело до неможливості виконання Сторонами своїх зобов'язано за Договором, Замовник та Підрядник дійшли згоди розірвати Договір підряду №36 від 18.04.2022р., укладений між Замовником та Підрядником. |