Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2022-02-21-014344-b c98bf7ae4a324369ade68a83cc8a2064
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницька Ірина Олександрівна

380443557524 oblpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 23379143
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/content/medychni-zaklady-obolonskogo-rayonu.html
Місцезнаходження: 04202, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8
Контактна особа: Іваницька Ірина Олександрівна
380443557524
oblpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Стілець офісний Nowy Styl (ISO-17 CHROME C-14) хромований, 500мм,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04114, Україна, Київська область, Київ, вул.Вишгородська,54-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

21 лютого 2022 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СЕРЬОГІНА ЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА
#3176817121
Переможець 37 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2022 16:39

Документи

21 лютого 2022 16:39
Електронний підпис
21 лютого 2022 16:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 травня 2022 14:26
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: У відповідності до Указу Президента України «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» від 23.02.2022 № 63/2022 та введення в Україні правового режиму воєнного стану згідно з Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та запровадженням правового режиму надзвичайного стану, не має можливості завершити закупівлю у зв’язку з незалежних від учасників обставин. Відповідно до частини п’ятої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Прийнято рішення: визнати закупівлю №UA-2022-02-21-014344-b такою, що не відбулася, оскільки відсутня можливість завершити закупівлю у зв’язку з незалежних від учасників обставин.
Документи:
11 травня 2022 14:26
Електронний підпис
11 травня 2022 14:25
23379143_2088820262_SU210818123843.ZS2