Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджа (Код ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
105,00 UAH
UA-2022-02-21-005116-b 868f4cc6238148c4be2bdbe869511c5f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікуліна Юлія Олександрівна

380545851001 j.nikulina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тростянецька міська лікарня" Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981508
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., Тростянець, вул.Нескучанська, будинок 7
Контактна особа: Нікуліна Юлія Олександрівна
380545851001
j.nikulina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджа (Код ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, Тростянець, вул.Нескучанська, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2022
ДК 021:2015: 50313200-4 — Послуги з технічного обслуговування фотокопіювальних пристроїв

Тендерна документація

21 лютого 2022 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа -підприємець ГОРОБІЙ ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ
#2234404790
Переможець 105,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2022 11:41

Документи

21 лютого 2022 11:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 11:44
Договір №52п.pdf укладений
21 лютого 2022 11:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа (Код ДК 021:2015-50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) 1 послуга 105,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 105,00
UAH