Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Олександра Швачук +380322610948, +380676604422 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2022 19:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 13 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Строк виконання робіт: до 31.05.2022 року
Термін дії договору - 31.12.2022 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за надані Роботи проводиться згідно оформленого акту приймання-здачі виконаних робіт протягом 7 робочих днів, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані Роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2022 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2022 16:16 |
Перелік змін.docx | |
02 березня 2022 16:16 |
Тендерна документація.docx | |
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx | |
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx | |
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 5 Проєкт договору.doc | |
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 6 Форма банківської гарантії.docx | |
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx |
02 березня 2022 16:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2022 16:16 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 березня 2022 16:16 |
Тендерна документація.docx
|
|||
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 4 Вимоги на виконання ст 17.docx
|
|||
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 5 Проєкт договору.doc
|
|||
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток № 6 Форма банківської гарантії.docx
|
|||
16 лютого 2022 16:31 |
Додаток №3 Технічна специфікація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000006 ● 2a3c5cbe422347e38955e6500b38b0a4
- Статус: вирішено ● Дата: 10 квітня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-16-012767-b, 16.02.2022. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 11:14:59
Запит про надання пояснень
Дата: 07.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-16-012767-b, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-09 11:22:35
У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Рішенням Львівської обласної ради № 290 від 7 грудня 2021 року внесено зміни до Програми соціально -економічного та культурного розвитку Львівської області на 2021 – 2023 роки, якою затверджено розмір бюджетного призначення по об’єкту «Виготовлення проектно-вишукувальної документації по об’єкту: «Будівництво спортивно-розважального комплексу, м. Львів, вул. Стрийська, 199» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)»
2. Щодо технічних та якісних характеристик предмета: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні та якісні характеристики відображені в Додатку №3 до тендерної документації на закупівлю «Виготовлення проектно-вишукувальної документації по об’єкту: «Будівництво спортивно-розважального комплексу, м. Львів, вул. Стрийська, 199» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» де зазначено вказівки щодо виконання вишукувальних робіт, дані про особливі умови будівництва, основні вимоги і характеристика проектованого об’єкту, вказівки про необхідність попередніх погоджень проектних рішень та виконання демонстраційних матеріалів, креслень інтер’єрів, їх склад та форма, вимоги до виготовлення кошторисної частини проектної документації.
3. Щодо визначення очікуваної вартості: Для підготовки до проведення закупівель замовником з урахуванням ч.4, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» було проведено попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, отримано інформацію від декількох суб’єктів господарювання, щодо вартості робіт по виготовленню проектно-вишукувальної документації по об’єкту: «Будівництво спортивно-розважального комплексу, м. Львів, вул. Стрийська, 199» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)». Також Замовником проаналізовано інформацію з сайтів проектувальників в результаті чого отримано кошторисні розрахунки вартості від суб’єктів господарювання щодо виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів: Повідомляємо, що власного сайту Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає, оскільки на разі кошти на створення веб- сайту відсутні та не передбачено зокрема. Також, звертаємо Вашу увагу, що у п. п. 1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зазначено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель», а тому вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що дані норми носять рекомендаційний характер (відповідно до тексту Постанови: «Рекомендовано»), тобто не є імперативними і не зобов’язують Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації здійснювати відповідні дії. Спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати вказану інформацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з технічними збоями у роботі електронної системи, повідомляємо що Замовником не було отримано сповіщення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі, тому відповідь не було надано у терміни що встановлені у висновку. Замовник торгів Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації вживає заходи, щодо розірвання Договору №3-ПР від 23.05.2022 р. з ТОВ «Сфера проект» а саме було надіслано письмове звернення щодо розірвання договору. Крім того вживаємо заходів щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушень вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при оприлюдненні інформації про закупівлю та врахування норм частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону при складанні тендерної документації.
2022-07-18 16:44:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710) • відсутній механізм
Договір розірвано
2023-04-10 11:52:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2022 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СФЕРА ПРОЕКТ" |
11 538 396,00
UAH з ПДВ
|
11 538 396,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КРИВОШЕЄВ КОСТЯНТИН ЕДУАРДОВИЧ" |
12 982 000,00
UAH з ПДВ
|
12 982 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СФЕРА ПРОЕКТ" #41131744 |
Переможець |
11 538 396,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2022 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2022 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2022 16:38
|
Додаткова угода №2 до Договору №3-ПР від 23.05.2022.pdf | укладений |
27 грудня 2022 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 17:10
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 17:03
|
Скан.pdf | укладений |
23 травня 2022 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узв'язку з винекненням форс- мажорних обставин, які унеможливлюють виконання Сторонами договірних зобов'язань. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити термін виконання робіт та внести зміни до п. 2.2.1., виклавши його в настпній редакції: "п.2.2.1. Виконавець бере на себе зобов'язання виконати Роботи до 31.12.2022 року" |
Номер договору про закупівлю: | 3-ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 травня 2022 — 26 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами моніторингу (UA-M-2022-06-06-000006), Замовником вирішено: 1. Сума виконаних робіт за Договором № 3 – ПР від 23.05.2022 р. станом на дату розірвання становить 0,00 грн. 2. Розірвати Договір № 3 – ПР від 23.05.2022 р., що укладений між Замовником та Виконавцем, в односторонньому порядку |