Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МУЗЕЙ МИСТЕЦТВ ПРИКАРПАТТЯ |
Код ЄДРПОУ: | 05534151 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Новгородська, буд. 49 |
Контактна особа: |
Лілія Богданівна Федорова +380963589959 artmuseum_if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України» Музей мистецтв Прикарпаття підлягає охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо закупівлі охоронних послуг (єдиний можливий постачальник послуг - Управління поліції охорони в Івано-Франківській області), у даному випадку відповідно до пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІI від 25.12.2015 може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає проведення з ним переговорів.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (із змінами а доповненнями);
- постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах»,
-постанова Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2021 р. № 1388 «Про затвердження переліку музеїв та заповідників, в яких зберігаються музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 12:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
16 лютого 2022 11:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 11:44 |
ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення,.pdf | |
16 лютого 2022 11:44 |
постанова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-14-000080 ● c95b26f5f5e347b08c904827487035e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2022 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2022 №52-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.09.2022 №52-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2022-02-16-004226-b 16.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-15 16:45:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі охоронних послуг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-02-16-004226-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-20 16:23:40
надання пояснень
пояснення надано згідно протоколу від 20.09.2022 №1
Надання інформації про усунення порушення замовником
інформацію надано згідно відповіді від 27.09.2022
2022-09-27 18:24:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40108892 |
Переможець |
1 531 376,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 11:50
|
Scan_19-01-2023_1724.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 09:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 14:20
|
Scan_03-01-2023_1107.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2022 15:34
|
ДоговірІФМ-922_4дод.pdf | укладений |
04 березня 2022 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | ІФМ-922 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | ІФМ-922 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |