Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:55510000-8-Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти Бородянської селищної ради)
Очікувана вартість
199 700,00 UAH
UA-2022-02-16-002925-a d55df747032d4bdc8c0d4e29317a6a5a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коновалова Алла Олександрівна

+380938994537 konovalovaao@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226
Контактна особа: Коновалова Алла Олександрівна
+380938994537
konovalovaao@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Закупівля здійснюється відповідно до абзацу 1 пункту 3 частини 7 статті 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти Бородянської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт Бородянка, вул. Центральна, 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2022  —  28 лютого 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі зведеного реєстру видатків та зведеного акту приймання-передачі наданих Послуг після закінчення звітного періоду, протягом 5 (п’яти) днів з моменту закінчення звітного періоду, у якому надавались Послуги Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

16 лютого 2022 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 14:49
протокол від 14.02.2022 _ 29 УО.pdf
16 лютого 2022 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 14:49
протокол від 14.02.2022 _ 29 УО.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Бородянської районної ради "Об'єднання шкільного харчування"
#23239413
Переможець 199 700,00
UAH
16 лютого 2022 15:13

Документи

16 лютого 2022 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2024 15:48
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 17:48
Додаткова угода №2 до договору _ 24 про закупівлю послуг від 14.02.2022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 17:41
Електронний підпис укладений
13 травня 2022 14:37
додаткова угода харчування.pdf зміни до договору
13 травня 2022 14:32
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 15:16
договір від 14.02.2022 _ 24.pdf укладений
16 лютого 2022 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали дану Додаткову угоду №1 (далі - Додаткова угода) до Договору №24 від 14.02.2022 р. (далі - Договір) про наступне: 1. Відповідно до пункту 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору, а саме: 1.1. Зменшити суму Договору на 4138 гри. (чотири тисячі сто тридцять вісім гривень 00 копійок) та відповідно п.3.1. Договору викласти в такій редакції: «Вартість цього договору становить: 195562 грн. (Сто дев'яносто п'ять тисяч пятсот шістдесят дві гривні 00 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін вирішили зменшити обсяг закупівлі на 31 519 грн.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 168 181,00
UAH