Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05403286 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41 |
Контактна особа: |
Олена Зінов'єва +380522358347 tender-osvita@krmr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
31 грудня 2021 року електронною системою закупівель відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
04 січня 2022 року управлінням освіти Кропивницької міської ради оголошено процедуру відкритих торгів з публікацією на англійській мові за предметом закупівлі код ДК 021-2015-15110000-2 М’ясо (Філе птиці куряче (охолоджене) - 40000 кг., філе індика (охолоджене) - 10000 кг., стегно куряче - 10000 кг., м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене) - 10000 кг., свинина нежирна м’якоть (охолоджена) - 25000 кг).
04.02.2022 року електронною системою закупівель відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Оскільки електронною системою було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, що підтверджується звітами про проведення процедур закупівель від 31.12.2021 року та 04.02.2022 року, наявні підстави для здійснення закупівель шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави. Визначеної пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-30-009433-c від 31.12.2021 року; - Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-04-003603-c від 04.02.2022 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 10:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар здійснюється за фактично отриманий товар, відповідно рахунків, накладних, протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
16 лютого 2022 10:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 09:59 |
звіт від 31.12.20221 року.pdf | |
16 лютого 2022 09:59 |
звіт від 04.02.2022 року.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-04-26-000020 ● 184cb9535f2546f59109ef9dfd0411b4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2022 20:14 |
25.04.2022 № 139
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2022 № 139
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
31 UA-2022-02-16-001679-b
16.02.2022 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 05403286) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-04-29 09:06:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (Філе птиці куряче(охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена))» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-001679-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-04 09:26:32
Пояснення
Доброго дня!
Обґрунтування розміру бюджетного призначення по закупівлі «код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (Філе птиці куряче(охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена))» здійснено відповідно до цін наданих Кіровоградською регіонального торгово-промисловою палатою.
Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей в навчальних та дошкільних закладах Управління освіти Кропивницької міської ради. Придбання чверті Філе птиці куряче (охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена), дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість знаходяться на сайті Управління освіти Кропивницької міської ради е-mail: osvita@krmr.gov.ua. У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану вся інформація в тому числі щодо публічних закупівель закрита.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-03 10:07:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (Філе птиці куряче(охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена))» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-001679-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в інформації про предмет закупівлі Замовников зазначено, що строк поставки товарів: 30 червня 2022, проте у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури пунктом 8 зазначено, що строк поставки товарів до 31.12.2022 року.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення чому в інформації про предмет закупівлі та в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури є розбіжності?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-05 09:43:51
Пояснення
Доброго дня!
Шодо розбіжностей які виникли в повідомленні про намір про укласти договір під час застосування переговорної процедури та в інформації про предмет закупівлі щодо строку поставки товару, повідомляємо, що при складанні наміру про укладення договору було допущено технічну (механічну) помилку в пункті 8 наміру про укладення договору під час застосування переговорної процедури по закупівлі код за ДК 021-2015 - 15110000-2 М’ясо (Філе птиці куряче(охолоджене), філе індика (охолоджене), стегно куряче (охолоджене), м’ясо яловичини м’якоть І ґатунок (охолоджене), свинина нежирна м’якоть (охолоджена)), де вказано замість строку поставки товару строк дії договору, тому вважати правильним строк поставки товарів потрібно 30.06.2022 р.
Протокол від 16.02.2022 року додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 12 травня 2022 року, в договорі від 01.03.2022р. №159 внесено зміни в пункт 4.7 розділу 4.
2022-05-17 13:33:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (договір від 01.03.2022р. №159 містить посилання на норми Закону, які не відповідають його чинній редакції)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТТОРГ-К" #43047618 |
Переможець |
12 792 500,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2023 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 14:18
|
додаткова угода 8 до договору 159.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:30
|
додоаткова угода до договору № 159.jpg | зміни до договору |
30 грудня 2022 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2022 13:52
|
ДУ 3 від 30.09.2022 року договір 159.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2022 13:51
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2022 13:16
|
договір 159 від 01.03.2022 року.pdf | укладений |
03 березня 2022 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 159 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |