Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
161 932,00 UAH
UA-2022-02-16-001523-a 3805eaa491e7494bb4012f97465f66f3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чухрай Євгенія Олександрівна

380552517353 guseva35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХЕРСОНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 35 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 24114145
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ КУЛИКА, будинок 145
Контактна особа: Чухрай Євгенія Олександрівна
380552517353
guseva35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 25 лютого 2022 13:48
Очікувана вартість: 161 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 809,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 кілограми
Помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
176 кілограми
Томат пюре
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кілограми
Горошок зелений заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кілограми
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кілограми
Курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
181 кілограми
Огірок квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
130 кілограми
Чорнослив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограми
Смородина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограми
Вишня заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Малина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Абрикос заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 11:12
Додаток 3 Проект договору .rtf
16 лютого 2022 11:12
Додаток 6 кількіний та вартісний показник .xls
16 лютого 2022 11:11
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР
Дата подання: 18 лютого 2022 14:17
Шановний Замовнику! 1) У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено тендерну документацію про закупівлю в якій містяться наступні незаконні та дискримінаційні вимоги, а саме, Оголошення (п.9.1.) міститься вимога про надання: «9.1. Копій документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР (не менше однієї особи); Просимо надати відповідь по перше , які саме документи ми як потенційний учасник повинні вам надати , щоб виконати вашу вимогу? По друге просимо надати відповідь, яка підстава надавати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР (не менше однієї особи) , якщо вами вимагається акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, ЯКИЙ МИ, ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК НАДАМО. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО під час Аудиту Держпродспоживслужбою ( аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP) здійснюється перевірка:документації, В Т.Ч. І ВСІХ ПЕРЕРАХОВАНИХ ВАМИ ЖУРНАЛІВ , ведення записів (журналів, відповідність засобів вимірювання ваги, повірка вагів), процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів; системи внутрішнього контролю оператора ринку; коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей; КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТА ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ ПО СИСИТЕМІ HACCP ), навіщо потенційному учаснику надавати запитувані вами документи, ви не є контролюючим органом, а ми, як потенційний учасник пройшли аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP. Виходячи з вищевикладеного, просимо, - усунути порушення, шляхом внесення змін в оголошення (виключити додаткові та безпідставні вимоги, щодо надання документів), розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо надання експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування
Дата подання: 18 лютого 2022 14:23
Шановний Замовнику! 1) У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено тендерну документацію про закупівлю в якій містяться наступні незаконні та дискримінаційні вимоги, а саме, Оголошення містить вимогу про надання: - копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»); Ми як потенційний учасник не займаємось «повторним первинним пакуванням та перепакуванням» відповідно яким документом ми повинні підтвердити свою відповідність вимогам ? Вами становлено дискримінаційні вимоги, чим порушено частини 1- 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі дії необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі, що у подальшому може призвести до надмірного витрачання бюджетних коштів. Відповідно така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених причин, та відповідно підлягає виключенню. Зазначаємо, що Тендерна документація, складена не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб ст. 164-14 КУпАП). Вимагаємо привести документацію до вимог чинного Законодавства. Також акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо надати пояснення: чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність вищезазначених документів (експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) надавати пояснення з цього приводу у складі пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 лютого 2022 20:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливістьусунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель