Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
161 932,00 UAH
UA-2022-02-16-001523-a ● 3805eaa491e7494bb4012f97465f66f3
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ХЕРСОНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 35 ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 24114145 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ КУЛИКА, будинок 145 |
Контактна особа: |
Чухрай Євгенія Олександрівна 380552517353 guseva35@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2022 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 13:48 |
Очікувана вартість: | 161 932,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 809,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 кілограми
Помідори квашені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
176 кілограми
Томат пюре
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кілограми
Горошок зелений заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
140 кілограми
Родзинки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
120 кілограми
Курага
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
181 кілограми
Огірок квашений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
130 кілограми
Чорнослив
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограми
Смородина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
150 кілограми
Вишня заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Малина заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Абрикос заморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 11:12 |
Додаток 3 Проект договору .rtf | |
16 лютого 2022 11:12 |
Додаток 6 кількіний та вартісний показник .xls | |
16 лютого 2022 11:11 |
Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР
Дата подання: 18 лютого 2022 14:17
Шановний Замовнику!
1) У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено тендерну документацію про закупівлю в якій містяться наступні незаконні та дискримінаційні вимоги, а саме, Оголошення (п.9.1.) міститься вимога про надання:
«9.1. Копій документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР (не менше однієї особи);
Просимо надати відповідь по перше , які саме документи ми як потенційний учасник повинні вам надати , щоб виконати вашу вимогу?
По друге просимо надати відповідь, яка підстава надавати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР (не менше однієї особи) , якщо вами вимагається акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, ЯКИЙ МИ, ЯК ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК НАДАМО.
ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО під час Аудиту Держпродспоживслужбою ( аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP) здійснюється перевірка:документації, В Т.Ч. І ВСІХ ПЕРЕРАХОВАНИХ ВАМИ ЖУРНАЛІВ , ведення записів (журналів, відповідність засобів вимірювання ваги, повірка вагів), процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів; системи внутрішнього контролю оператора ринку; коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей; КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТА ПРОХОДЖЕННЯ НАВЧАННЯ ПО СИСИТЕМІ HACCP ), навіщо потенційному учаснику надавати запитувані вами документи, ви не є контролюючим органом, а ми, як потенційний учасник пройшли аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP.
Виходячи з вищевикладеного, просимо, - усунути порушення, шляхом внесення змін в оголошення (виключити додаткові та безпідставні вимоги, щодо надання документів), розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо надання експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування
Дата подання: 18 лютого 2022 14:23
Шановний Замовнику!
1) У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено тендерну документацію про закупівлю в якій містяться наступні незаконні та дискримінаційні вимоги, а саме, Оголошення містить вимогу про надання:
- копію експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів»);
Ми як потенційний учасник не займаємось «повторним первинним пакуванням та перепакуванням» відповідно яким документом ми повинні підтвердити свою відповідність вимогам ?
Вами становлено дискримінаційні вимоги, чим порушено частини 1- 4 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" та надмірні вимоги у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Такі дії необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі, що у подальшому може призвести до надмірного витрачання бюджетних коштів.
Відповідно така вимога (вимоги) є безпідставною та дискримінаційною з наведених причин, та відповідно підлягає виключенню.
Зазначаємо, що Тендерна документація, складена не відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (Документ 922-VIII), тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб ст. 164-14 КУпАП).
Вимагаємо привести документацію до вимог чинного Законодавства.
Також акцентуємо увагу Замовника, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо надати пояснення:
чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність вищезазначених документів (експлуатаційного дозволу на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна) надавати пояснення з цього приводу у складі пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 лютого 2022 20:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливістьусунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
22 лютого 2022 20:22
|
Електронний підпис |
22 лютого 2022 20:21
|
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №18-22.02.2022 відміна СЗ Оброблені овочі та фрукти.docx |