Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари
Очікувана вартість
1 692,00 UAH
UA-2022-02-16-000669-b 3a6b9266816748fc89197a83b1ddf661
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Халімончук

+380934351453 tatyanahalim1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Олевський Центр первинної медичної допомоги" Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38562298
Місцезнаходження: 11000, Україна , Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 46
Контактна особа: Тетяна Халімончук
+380934351453
tatyanahalim1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Папір/газет А4/43 500арк./Пач КРСТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Маркет/перм-ч СENTR/2536 1мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Файл /пе А4/40мк ВМ/3805
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
ЖН А4/100 М/О ОФС інф.захвор.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
ЖН А4/50 М/О ОФС сан.лікув.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штуки
Бл А5/2 БЛ100 газ виписка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Бл А6/2 БЛ100 газ рецепти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Бл А5/2 БЛ100 газ інф.згода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  21 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

16 лютого 2022 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІВАНЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2549602650
Переможець 1 692,00
UAH
16 лютого 2022 09:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 09:13