Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи Код ДК 021-2015 03220000-9 (овочі та фрукти)
Очікувана вартість
90 060,00 UAH
UA-2022-02-15-002340-c eb91193de2af44799725366fdc7d02f0
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поливач Ганна Дмитрівна

+380457852909 makariv-barvinok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАКАРІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "БАРВІНОК" МАКАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22201213
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., Макарів, вулиця Ватутіна генерала 13
Контактна особа: Поливач Ганна Дмитрівна
+380457852909
makariv-barvinok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2022 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 90 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 451,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
Овочі, фрукти та горіхи Код ДК 021-2015 03220000-9 (овочі та фрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, смт Макарів, вул.Ватутіна генерала, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється в розмірі повної вартості Товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, вказаний у реквізитах у цьому Договорі на умовах: сплатити протягом 30 календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2022 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2022 14:43
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коваленко Василь Миколайович 90 060,00
UAH з ПДВ
90 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2022 09:14
Електронний підпис
22 лютого 2022 09:08
ІНН.pdf
22 лютого 2022 09:08
Медична книжка.pdf
22 лютого 2022 09:08
договір оренди ТЗ.pdf
22 лютого 2022 09:08
паспорт.pdf
22 лютого 2022 09:08
технічний паспорт.pdf
22 лютого 2022 09:08
документи про якість.zip
22 лютого 2022 09:08
Пропозиція.pdf
22 лютого 2022 09:08
аналогічний договір.pdf
22 лютого 2022 09:08
документи пропозиції.pdf
22 лютого 2022 09:08
Таблиця відповідності.pdf
22 лютого 2022 09:08
видаткові накладні.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коваленко Василь Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коваленко Василь Миколайович
#3132118495
Очікує рішення 90 060,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2022 00:03

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 червня 2022 14:35
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Відповідно до інформації оприлюдненій в електронній систему закупівель розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції розпочався 24.02.2022 року, отже відповідне рішення про розгляд пропозиції мало бути прийняти не пізніше 02.03.2022 року. У зв’язку з введенням військового стану на території України була відсутня можливість прийняти рішення щодо розгляду пропозиції учасника поданої на спрощену закупівлю за предметом «Овочі, фрукти та горіхи Код ДК 021-2015 03220000-9 (овочі та фрукти)».
Документи:
07 червня 2022 14:35
Електронний підпис
07 червня 2022 10:00
протокольне рішення