Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій -ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Очікувана вартість
6 723,00 UAH
UA-2022-02-14-012563-b 8f22fd3ec5514ae9a15b6f7b5e8fbac1
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оберемок Марина

+380679043740 dnz155m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу "Ясла-садок № 155 "Дивограй" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26318455
Вебсайт: https://dnz155m.wixsite.com/divogray
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Азовстальська,41-А
Контактна особа: Оберемок Марина
+380679043740
dnz155m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2022 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2022 16:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2022 16:05
Початок аукціону: 25 лютого 2022 11:53
Очікувана вартість: 6 723,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій -ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Азовстальська, 41а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2022
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2022 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 08:44
Додаток № 3 ТЗ БФП ДНЗ 155 виправлений.doc
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 2 ком.проп..docx
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 4 проект договору.DOC
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 1.docx
14 лютого 2022 16:07
Оголошення.doc
16 лютого 2022 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2022 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2022 08:44
Додаток № 3 ТЗ БФП ДНЗ 155 виправлений.doc
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 3 ТЗ БФП ДНЗ 155.doc
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 2 ком.проп..docx
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 4 проект договору.DOC
14 лютого 2022 16:07
Додаток № 1.docx
14 лютого 2022 16:07
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання листа
Дата подання: 15 лютого 2022 19:57
Дата відповіді: 16 лютого 2022 08:43
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання сертифікату дистриб’ютора, представника, дилера або лист виробника про представництво його інтересів учасником або авторизаційного листа від офіційного представника виробника на території України. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп'ютерне обладнання та приладдя.)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за звернення. Мною переглянуто ТЗ закупівлі і будуть внесени корективи та завантажене нове ТЗ. Приймайте участь у закупівлях

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 5 700,00
UAH з ПДВ
5 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАПУСТИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" 6 470,00
UAH з ПДВ
6 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2022 20:11
Електронний підпис
23 лютого 2022 20:11
СЕС Xerox (3).pdf
23 лютого 2022 20:11
пропозиція.pdf
23 лютого 2022 20:11
Витяг з ЄДР.pdf
23 лютого 2022 20:11
Паспортні дані.pdf

Публічні документи

18 лютого 2022 17:49
Електронний підпис
18 лютого 2022 17:48
Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2022 17:48
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2022 17:48
Тех.опис.pdf
18 лютого 2022 17:48
Дозволи та ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "КАПУСТИНСЬКИЙ ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
Очікує рішення 5 700,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2022 12:16