Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт об’єкта благоустрою - території по вул. Старокозацькій (біля скверу Героїв) у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2022-02-14-005886-b 46169d6749db49b9b1e38165ec982b06
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олександрівна Іванюшенко

+30932941582 natalya0301@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-parkiv-ta-rekreacii-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Наталія Олександрівна Іванюшенко
+30932941582
natalya0301@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2022 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2022 18:00
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія)
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні та якісні характеристики визначено на підставі вимог з розроблення та оформлення проектної документації (відповідно до Завдання на проектування та інших вимог умов Договору, державних норм, будівельних норм і правил українських та міжнародних стандартів, інших вимог чинного законодавства України з питань, що регламентують питання розроблення проектної документації. Очікувана вартість визначено з урахуванням КНУ «Настанови з визначення вартості проектних, науково – проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 280 000,00 грн з ПДВ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт об’єкта благоустрою - території по вул. Старокозацькій (біля скверу Героїв) у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , просп. Дмитра Яворницького, буд.75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт щодо розробки документації Підрядником здійснюється Замовником протягом 90 календарних днів після завершення робіт та підписання Сторонами Акта приймання-передачі робіт, в межах кошторисних призначень та фактичного надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія)

Сума забезпечення: 1300 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, виданої банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія)
Вимоги до документу: Умови надання забезпечення пропозицій зазначені у п. 6.1 документації
18 лютого 2022 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2022 14:41
зміни огол проект Старокозацька 18.02.doc
18 лютого 2022 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2022 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2022 14:41
зміни огол проект Старокозацька 18.02.doc
14 лютого 2022 12:17
оголош проект Старокозацька 14.02.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 березня 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОМАЗАН РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ 270 050,00
UAH з ПДВ
270 050,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 березня 2022 14:17
Електронний підпис
01 березня 2022 14:17
19_розрахунок вартості.pdf
01 березня 2022 14:17
19_розрахунок вартості.pdf.p7s
01 березня 2022 14:17
18_кошторис підписаний.PDF.p7s
01 березня 2022 14:17
18_кошторис підписаний.PDF
01 березня 2022 14:17
Licenziya Povnovazhennya banku.zip.p7s
01 березня 2022 14:17
Licenziya Povnovazhennya banku.zip
01 березня 2022 14:17
Свідоцтво УБІБ.zip
01 березня 2022 14:17
Свідоцтво УБІБ.zip.p7s
01 березня 2022 14:17
08_довідка про обладання.pdf
01 березня 2022 14:17
14_Лист обробки даних.pdf
01 березня 2022 14:17
02_витяг платника ЕН.PDF.p7s
01 березня 2022 14:17
02_витяг платника ЕН.PDF
01 березня 2022 14:17
01_витяг ФОП Помазан 2022.PDF.p7s
01 березня 2022 14:17
01_витяг ФОП Помазан 2022.PDF
01 березня 2022 14:17
14_Лист обробки даних.pdf.p7s
01 березня 2022 14:17
04_копія паспорту та ІПН.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОМАЗАН РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОМАЗАН РОМАН ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2981109875
Відхилено 270 050,00
UAH з ПДВ
07 березня 2022 11:20

Документи

07 березня 2022 11:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій