Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2022-02-14-000276-b 8424c4a434884db3957e037ceb14a057
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лойко Олександр Іванович

+380506276631 Loyko.dbac@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Лойко Олександр Іванович
+380506276631
Loyko.dbac@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93406, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр-кт Центральний, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

14 лютого 2022 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Павлов Руслан Олександрович
#2770504952
Переможець 6 000,00
UAH
14 лютого 2022 08:51

Документи

14 лютого 2022 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 листопада 2022 20:54
ДУ 1 до Договору 14_02.pdf зміни до договору
08 листопада 2022 20:52
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 08:53
Договір укладений
14 лютого 2022 08:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 14/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML