Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля дверного замка та ручки
Очікувана вартість
693,00 UAH
UA-2022-02-11-001636-a 698e36e32448433dbd6901641e1c48b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свідрак Надія Степанівна

380347527400 nadvirnaotgkn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Надвірнянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04054257
Вебсайт: http://nadvirnamr.gov.ua
Місцезнаходження: 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, вул. Гетьмана Мазепи, 29, Надвірна, Івано-Франківська область
Контактна особа: Свідрак Надія Степанівна
380347527400
nadvirnaotgkn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


«Продавець» зобов’язується продати “Товар” якість якого відповідає встановленим держстандартам та технічним вимогам.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Закупівля замка дверного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Гетьмана Мазепи, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
1 шт
Закупівля дверної ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Гетьмана Мазепи,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

11 лютого 2022 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Баюрчак Наталія Іванівна
#2826518061
Переможець 696,00
UAH
11 лютого 2022 13:36

Документи

11 лютого 2022 13:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 14:33
протокол 1102-1.pdf укладений
11 лютого 2022 14:32
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 13:40
договір 12.pdf укладений
11 лютого 2022 13:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля замка дверного 1 шт 335,00
UAH
Закупівля дверної ручки 1 шт 358,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Під час внесення звіту про укладання договору уповноваженою особою некоректно внесено інформація про запропоновану ціну на товар учасником, а саме внесено 696,00 грн. замість 693,00 грн.