Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводженням з побутовими відходами, код ДК 021-2015 (CPV) 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
568,30 UAH
UA-2022-02-11-001129-a a76be3e2e5b44046879892c42b8a0f38
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колотило Тетяна Едуардівна

+380372546033 vetfin_cv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Г.У.Держпродспоживслужби в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40416813
Місцезнаходження: 58004, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Сторожинецька,115
Контактна особа: Колотило Тетяна Едуардівна
+380372546033
vetfin_cv@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Для забезпечення потреби приміщення структурних підрозділів Сокирянського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області. Місце знаходження Замовника : Україна, 58004, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Сторожинецька, 113-115. Код ЄДРПОУ: 40416813. Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. Документи, що готуються до цієї закупівлі викладаються українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги з поводженням з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60200, Україна, Чернівецька область, місто Сокиряни Дністровського району, вулиця Центральна, будинок 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надані послуги з поводженням з побутовими відходами, код ДК 021-2015 (CPV) 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

11 лютого 2022 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальні підприємства "Сокиряни - Благоустрій"
#33094368
Переможець 568,30
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 11:59

Документи

11 лютого 2022 11:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 13:01
Електронний підпис укладений
14 жовтня 2022 12:50
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
14 жовтня 2022 12:47
Електронний підпис укладений
13 липня 2022 14:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 липня 2022 14:44
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 12:03
Договір укладений
11 лютого 2022 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з переходом Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області до іншого головного розпорядника коштів сторони домовились укласти цю Додаткову угоду про зміну реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1002/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 1002/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 331,52
UAH (в тому числі ПДВ 55,25 UAH)
Причини розірвання договору: Виконання умов договору в повному обсязі та укладання нового договору з новими тарифами.