Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 - 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин марки А-92 в талонах/смарт-картках, дизельне паливо в талонах/смарт-картках)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2022-02-11-000923-a ● 6e9da04a8e6c4116a93073c332506377
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Вознесенське лісове господарство |
Код ЄДРПОУ: | 00992556 |
Місцезнаходження: | 56541, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район село Бузьке, ВУЛИЦЯ МАР'ЇНА РОЩА будинок 3 |
Контактна особа: |
Чикачов Олександр Олексійович +380957466559 voznleshoz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 лютого 2022 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21000 літр
Бензин марки А-92 (в талонах/смарт-картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56541, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район село Бузьке, ВУЛИЦЯ МАР'ЇНА РОЩА будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
35000 літр
Дизельне паливо (в талонах/смарт-картках)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56541, Україна, Миколаївська область, Вознесенський район село Бузьке, ВУЛИЦЯ МАР'ЇНА РОЩА будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі з відстрочкою платежу 3 (трьох) банківських днів з дати видачі талонів/смарт-карток (дата видачі талонів/смарт-карток співпадає з датою формування видаткової накладної). | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2022 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 11:32 |
Тендерна документація ПММ 2022 рік.doc |
11 лютого 2022 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
11 лютого 2022 11:32 |
Тендерна документація ПММ 2022 рік.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-02-11-000923-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард", Код ЄДРПОУ:43603592
Дата подання: 16 лютого 2022 16:45
Корегування бюджету закупівлі, або кількості товару
Добрий день! Предметом закупівлі є нафтопродукти, вартість яких динамічно змінюється та як правило зростає. Ціна безпосередньо залежить від об’єктивних чинників, зокрема державне регулювання (встановлення Мінекономіки торговельної надбавки, а також подекадно публікується середня вартість пального https://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=2275b0a6-40ec-4d49-991d-e7a5fb031d3c&tag=DerzhavnaPolitikaVSektorakhEkonomiki ), вартість біржових індексів, курс долара США, тощо. Так, за період з 26 січня 2022 по 10.02.2022 р сьогодні вартість пального на ринку зросла в середньому на 7-8% та продовжує зростати надалі. При цьому очікувана вартість становить: ДП-31,40 грн/л, бензини А-92 - 32,99грн/л. Варто врахувати, що за період з дати подачі пропозиції до дати укладення договору мине понад 30 днів. В подальшому для підняття ціни, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», коливання можемо прослідковувати лише з дати укладення договору. Хочемо наголосити, що низька очікувана ціна на товар не сприятиме проведенню конкурентних закупівель та отримання реального економічного ефекту. При такому рівні цін є ризики, що участь в закупівлі візьмуть учасники, які будуть демпінгувати та в подальшому, потенційні учасники не зможуть забезпечити належне та повне виконання договору про закупівлю, зважаючи на періодичний ріст цін на пальне. звертаємося до Вас з проханням:
1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.;
2. Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів (АЗС ) з відстрокою платежу 3 банківських днів. Або кількість товару
Розгорнути
Згорнути
1. Повторно провести визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020р.;
2. Скоригувати очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до цін що встановлені на ринку нафтопродуктів (АЗС ) з відстрокою платежу 3 банківських днів. Або кількість товару
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2022 09:18
Шановний Учаснику! Детально розглянувши та проаналізувавши Вашу вимогу ID: UA-2022-02-11-000923-A.B1 щодо коригування бюджету закупівлі або кількості товару повідомляю наступне: одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія і ефективність. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі належить до повноважень Замовника. При цьому Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими необхідно керуватись замовнику під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
При плануванні закупівлі Замовником було проаналізовано пропозиції компаній на ринку нафтопродуктів України, в т.ч. по Миколаївській області в цілому та в розрізі окремих АЗС та враховано середньоринкову ціну на паливо – мастильні матеріали станом на момент оголошення закупівлі.
ДП «Вознесенське лісове господарство» є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (ч.3 п.1 ст.2) та частково здійснює закупівлю вказаного товару за бюджетні кошти, обсяг яких затверджений у встановленому законодавством порядку. Визначення та обґрунтування потреби у закупівлі товарів, робіт або послуг, очікуваної вартості зазначених товарів, робіт або послуг та необхідного обсягу відповідних видатків на наступний рік фактично здійснюється бюджетними організаціями в попередньому році на етапах складання проектів кошторисів та розрахунків до бюджетних запитів (інфолист Мінекономіки № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 року). Бюджетний запит Замовника був сформований та затверджений у травні 2021 році із показниками 28,50 грн. та 28,60 грн. на бензин марки А-92 та дизельне паливо відповідно. На момент оголошення закупівлі UA-2022-02-11-000923-a Замовником був здійснений детальний аналіз вказаних цінових коливань та прийнято рішення про визначення саме такої очікуваної вартості закупівлі та кількості товару.
Що стосується повторного проведення визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020 року, то здійснивши аналіз норм чинного законодавства, можна прийти до висновку, що дана Методика носить виключно рекомендаційний характер, та не є обов’язковою до застосування. Замовник може на свій розсуд, враховуючи закупівельні ціни попередніх закупівель, цінову інформацію на ринку нафтопродуктів розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі на підприємстві. Адже заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі, а завищений розмір очікуваної вартості може нівелювати принцип максимальної економії.
Разом з тим, за даними Міністерства економіки України станом на 11.02.2022 року (момент оприлюднення оголошення про проведення закупівлі UA-2022-02-11-000923-a) визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 29,07 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 31,75 гривень.
Враховуючи викладене, з метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції та уникнення надмірного витрачання бюджетних коштів вимушений Вам, як потенційному Учаснику, відмовити у задоволенні Вашої вимоги щодо коригування бюджету закупівлі або кількості товару. Одночасно Замовник звертає увагу, що участь у процедурі закупівлі здійснюється учасниками на добровільних засадах, на свій власний розсуд та можливості.
При плануванні закупівлі Замовником було проаналізовано пропозиції компаній на ринку нафтопродуктів України, в т.ч. по Миколаївській області в цілому та в розрізі окремих АЗС та враховано середньоринкову ціну на паливо – мастильні матеріали станом на момент оголошення закупівлі.
ДП «Вознесенське лісове господарство» є Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (ч.3 п.1 ст.2) та частково здійснює закупівлю вказаного товару за бюджетні кошти, обсяг яких затверджений у встановленому законодавством порядку. Визначення та обґрунтування потреби у закупівлі товарів, робіт або послуг, очікуваної вартості зазначених товарів, робіт або послуг та необхідного обсягу відповідних видатків на наступний рік фактично здійснюється бюджетними організаціями в попередньому році на етапах складання проектів кошторисів та розрахунків до бюджетних запитів (інфолист Мінекономіки № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 року). Бюджетний запит Замовника був сформований та затверджений у травні 2021 році із показниками 28,50 грн. та 28,60 грн. на бензин марки А-92 та дизельне паливо відповідно. На момент оголошення закупівлі UA-2022-02-11-000923-a Замовником був здійснений детальний аналіз вказаних цінових коливань та прийнято рішення про визначення саме такої очікуваної вартості закупівлі та кількості товару.
Що стосується повторного проведення визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затверджена наказом МЕРТ № 275 від 18.02.2020 року, то здійснивши аналіз норм чинного законодавства, можна прийти до висновку, що дана Методика носить виключно рекомендаційний характер, та не є обов’язковою до застосування. Замовник може на свій розсуд, враховуючи закупівельні ціни попередніх закупівель, цінову інформацію на ринку нафтопродуктів розрахувати очікувану вартість предмета закупівлі на підприємстві. Адже заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі, а завищений розмір очікуваної вартості може нівелювати принцип максимальної економії.
Разом з тим, за даними Міністерства економіки України станом на 11.02.2022 року (момент оприлюднення оголошення про проведення закупівлі UA-2022-02-11-000923-a) визначено середню вартість 1 літра дизельного палива ULSD 10 ppm, яка становить 29,07 гривень, та 1 літра бензинів автомобільних GASOLINE 10 ppm, яка становить 31,75 гривень.
Враховуючи викладене, з метою дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі», створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції та уникнення надмірного витрачання бюджетних коштів вимушений Вам, як потенційному Учаснику, відмовити у задоволенні Вашої вимоги щодо коригування бюджету закупівлі або кількості товару. Одночасно Замовник звертає увагу, що участь у процедурі закупівлі здійснюється учасниками на добровільних засадах, на свій власний розсуд та можливості.
Інформація про відміну
Дата відміни
28 лютого 2022 09:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій