Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Андрушівська міська лікарня" Андрушівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991547 |
Місцезнаходження: | 13400, Україна , Житомирська обл., м. Андрушівка, вул. Тітова, 34 |
Контактна особа: |
Алла Колодніцька +380413621791 andryshivka.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2022 11:43 |
Очікувана вартість: | 403 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 015,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 15:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 15:20 |
ТД деззасоби.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-13-000032 ● 7b94cf8aa7eb4ff7a6d771cae2200cf1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2022
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2022-02-10-010823-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Пояснення стосовно виконання висновку по моніторингу закупівлі «Дезінфекційні засоби код за ДК 021:2015 ДК 24450000-3», проведеної КНП «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міськради ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 13.06.2022 № 10-З в ідповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), 13 червня 2022 року розпочала моніторинг закупівлі UA-2022-02-10-010823-b «Дезінфекційні засоби код за ДК 021:2015 ДК 24450000-3», проведеної КНП «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міськради в період з 10.02.2022 р. по 15.03.2022 року. За результатами проведеного моніторингу установлено що в порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Муж М.Й., як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а також через ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Згідно з висновком Держаудитслужби від 16.06.2022 року, зобов’язано КНП «Андрушівська МЛ» Андрушівської міськради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 15.03.2022 № 39, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Станом на 22.06.2022 року припинити зобов’язання за вищевказаним договором неможливо, так як в період з березня до травня 2022 року ФОП Муж М.Й. умови договору виконав в повному об’ємі, розрахунки з постачальником проведені повністю.
2022-06-22 12:29:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 06/33/2022/пр |
Дата публікації: | 04 жовтня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Номер відкриття провадження: | 3/272/371/22 |
Дата відкриття провадження: | 13 вересня 2022 |
Документи:
05 січня 2024 11:45
|
Електронний підпис |
04 жовтня 2022 16:53
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2022 12:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Муж М.Й. |
402 100,00
UAH з ПДВ
|
402 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ОРИХОВСЬКА ЮЛІЯ ПЕТРІВНА" |
403 000,00
UAH з ПДВ
|
403 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Муж М.Й. #2168724636 |
Переможець |
402 100,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2022 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 09:44
|
Договір деззасоби.pdf | укладений |
15 березня 2022 09:43
|