Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдальні
Очікувана вартість
201 251,75 UAH
UA-2022-02-10-010018-b a4d66f292fce4cda8fa8abf5c7000336
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шейченко

+380984002256 tshbuhshool13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Смілянський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №13 Смілянської міської ради Черкаської області"
Код ЄДРПОУ: 21381845
Вебсайт: http://www.school13.com.ua
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Громова, буд. 71
Контактна особа: Тетяна Шейченко
+380984002256
tshbuhshool13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 40 Закону, тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником двічі проводилась процедура відкритих торгів на закупівлю послуг їдалень, однак двічі ці торги не відбулися, так як до участі було подано менше 2-х пропозицій учасників.
Ідентифікатори закупівель: UA-2022-01-06-002527-c; UA-2022-01-24-008996-b.

Згідно п.1 ч.2 ст. 40 Закону, для закупівлі зазначеної послуги , замовником прийнято рішення проводити переговорну процедуру закупівлі за предметом – Послуги їдальні - код (класифікатор ДК 021:2015 (CPV) – 55510000-8 – послуги їдалень з фізичною особою підприємцем – Роздорожньою Зінаїдою Миколаївною. Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору фізичною особою підприємцем – Роздорожньою Зінаїдою Миколаївною відсутні. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з фізичною особою підприємцем – Роздорожньою Зінаїдою Миколаївною призведе до припинення/обмеження надання послуг Замовнику, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітям віком від 6 до 11 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Громова, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітям віком від 11 до 14 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Громова, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітям віком від 14 до 18 років
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Громова, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з організації харчування дітей у дошкільному закладі (садочку) (віком від 4 до 7 років)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Громова, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з організації харчування учнів у пришкільному таборі з денним перебуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, вул.Громова, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 лютого 2022 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2022 14:55
Протокол рішення уповн особи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА
#2347202807
Переможець 201 251,75
UAH
10 лютого 2022 15:06

Документи

10 лютого 2022 15:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2022 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РОЗДОРОЖНЯ ЗІНАЇДА МИКОЛАЇВНА
#2347202807
201 251,75
UAH
Документи

Документи

10 лютого 2022 15:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 14:06
Заява.pdf укладений
29 липня 2022 14:05
Дод. угода № 2.pdf укладений
29 липня 2022 14:05
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2022 13:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 лютого 2022 13:44
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 15:07
Договір.pdf укладений
21 лютого 2022 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму Договору на 16539,85 грн. Загальна сума договору становить 184711,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 061,94
UAH
Причини розірвання договору: Дію договору припинено у зв`язку з припиненням харчування дітей та учнів.