Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42262513 |
Вебсайт: | https://dna.court.gov.ua |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Миру, буд. 1А |
Контактна особа: |
Юрій Володовський +380933270997 wolodov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Наявність вищезазначених обставин підтверджують: 1. Закон України від 02.06.2016 № 1402-VIII «Про судоустрій і статус суддів». 2. Закон України від 03.10.2017 № 2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» 3. Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затверджене рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30. 4. Наказ Державної судової адміністрації України «Про забезпечення створення і функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи» від 07.11.2019. 5. Висновок №598 комплексного експертного дослідження від 25.01.2022, виданим Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності Національної академії правових наук України. Ураховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги із супроводження автоматизованої системи документообігу, які віднесені до підсудності Донецького апеляційного суду можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання через відсутність конкуренції з технічних причин, закупівля здійснюється у ДП «Інформаційні судові системи» за переговорною процедурою закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2022 13:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 21 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Замовником | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
10 лютого 2022 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 13:24 |
Висновок ПЗ.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-17-000004 ● d3b45f6a0c434f289aa4e9cc58bb7de1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 березня 2023 18:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
17.03.2023 № 11-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 03.06.2022 №003100-18/3932-2022.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 17.03.2023
№ 11-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Донецький апеляційний суд UA-2022-02-10-007514-b 10.02.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання результатів моніторингу, закупівлю було відмінено на підставі пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки, через військову агресію російської федерації проти України між замовником та учасником переговорної процедури не було укладено договір у встановлений Законом України «Про публічні закупівлі» строк.
2023-05-04 15:40:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
За результами моніторингу, порушення усунуті шляхом відміни закупівлі на підставі пункту 5 частини 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
2023-05-09 12:13:48
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ" #34614292 |
Переможець |
241 155,36
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 13:37
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 21 квітня 2023 15:16 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, зат |
21 квітня 2023 15:16
|
Протокол Уповноваженої особи від 21.04.2023 № 2.pdf |
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 15:36 |
Кінець періоду оскарження: | 02 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 02 травня 2023 00:04 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб згідно з Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, зат |
21 квітня 2023 15:36
|
Електронний підпис |
21 квітня 2023 15:22
|
Протокол Уповноваженої особи від 21.04.2023 № 2.pdf |