Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт трансформаторів ТМ – 1600 кВА 35/6 кВ, ТМ – 1000 кВА 35/6 кВ, ТМ – 250 кВА 35/0,4 кВ (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2022-02-10-006270-c 309bb2eb05a845608aeb3c23d1b4dd42
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ічетовкіна Ірина Олександрівна

+380552460456 ichetovkina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАСЕЙНОВЕ УПРАВЛІННЯ ВОДНИХ РЕСУРСІВ НИЖНЬОГО ДНІПРА
Код ЄДРПОУ: 01039040
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Торгова, буд.37
Контактна особа: Ічетовкіна Ірина Олександрівна
+380552460456
ichetovkina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2022 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2022 16:49
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2022 16:49
Очікувана вартість: 1 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен підтвердити внесення забезпечення пропозиції (на строк не менший строку дії пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених цим Оголошенням, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в цьому Оголошенні при виникненні обставин, вказаних у цьому Оголошенні. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у формі комерційної пропозиції учасника. Основні вимоги до банківської гарантії: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції, наведеної у додатку до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії зазначаються наступні позиції: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, йог ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджено Оголошення; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі пропозиції учасника має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До закінчення встановленого у цьому Оголошенні строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України у відповідності до п. 17 цього Оголошення. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Басейнове управління водних ресурсів нижнього Дніпра Місцезнаходження Замовника: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Торгова, буд. 37 Код ЄДРПОУ: 01039040
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт трансформаторів ТМ – 1600 кВА 35/6 кВ, ТМ – 1000 кВА 35/6 кВ, ТМ – 250 кВА 35/0,4 кВ (ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, за місцем розташування виконавця робіт, за місцем розташування виконавця робіт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник повинен підтвердити внесення забезпечення пропозиції (на строк не менший строку дії пропозиції Учасника) у формі: електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затверджений постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) та з дотриманням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених цим Оголошенням, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в цьому Оголошенні при виникненні обставин, вказаних у цьому Оголошенні. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у формі комерційної пропозиції учасника. Основні вимоги до банківської гарантії: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції, наведеної у додатку до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії зазначаються наступні позиції: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, йог ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник закупівлі, зазначається інформація: повне найменування — для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджено Оголошення; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі пропозиції учасника має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До закінчення встановленого у цьому Оголошенні строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України у відповідності до п. 17 цього Оголошення. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Басейнове управління водних ресурсів нижнього Дніпра Місцезнаходження Замовника: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Торгова, буд. 37 Код ЄДРПОУ: 01039040

Сума забезпечення: 7450 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: документ
10 лютого 2022 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2022 16:44
Додаток 5.doc
10 лютого 2022 16:44
Додаток 4.docx
10 лютого 2022 16:44
Додаток 3.docx
10 лютого 2022 16:44
Додаток 2.docx
10 лютого 2022 16:44
Додаток 1.docx
10 лютого 2022 16:44
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість
Дата подання: 11 лютого 2022 19:16
Дата відповіді: 14 лютого 2022 16:46
Доброго вечора. Шановний Замовнику. просимо вас зазначити дату отримання позитивного експертного звіту. Вами оголошено спрощену закупівлю РОБІТ проте нами здійснено перевірку та Вами не здійснено проходження експертизи. З урахуванням даного питання, з метою чіткої відповіді просимо вас надати № та дату, ким здійснено експертизу.
Відповідь: Капітальний ремонт обладнання (трансформаторів) за економічною суттю видатків не є будівельними (ремонтно-будівельними) роботами у відповідності до загальних положень постанов КМУ від 27.12.2001 № 1764 та від 11.05.2011 № 560, а також листа Держкомбудархітектури від 30.04.2003 р. № 7/7-401 та, як наслідок, не потребує отримання позитивного експертного звіту.
Техвимоги
Дата подання: 11 лютого 2022 19:16
Дата відповіді: 14 лютого 2022 16:49
просимо вас надати зведений кошторисний розрахунок
Відповідь: Зведений кошторисний розрахунок надається (у разі необхідності) учасником, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, після виконання капітального ремонту трансформаторів у відповідності до умов спрощеної закупівлі, зокрема технічного завдання (додаток 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Уточнення технічних показників та обсягів
Дата подання: 14 лютого 2022 10:57
Дата відповіді: 15 лютого 2022 15:58
Шановний Замовнику, доброго дня! 1, Просимо уточнити тип трансформаторів - ТМ, чи ТМН? Якщо трансформатори з РПН, то тип трансформатора вкючає букву Н (ТМН). А від наявності РПН змінюється ціна робіт (ремонту). 2. Хто проводитиме розшинування, навантаження трансформаторів для відправки в ремонт, розвантаження після ремонту, монтаж на місце встановлення, випробування до та після ремонту? 3. Причина ремонту - чи була аварія, чи є результати випробувань, інші причини? 4. Надайте протоколи останніх випробувань трансформаторів та оливи. 5. Чи наявні Акти дефектації? 6. У переліку робіт зазначено: "Провести ремонти з демотажем активної частини для обстеження стану магнітопроводу." - мається на увазі виїмка активної частини, чи розбирання з демонтажем обмоток та розшихтовуванням магнітопроводу для проведення випробувань окремо магнітопроводу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1 Трансформатори ТМ без РПН.
2. Демонтаж та монтаж трансформаторів виконується Замовником.
Транспортування трансформаторів (у тому числі навантаження та розвантаження) для капітального ремонту та повернення з капітального ремонту, а також випробування здійснюється засобами та за рахунок Виконавця.
Згідно пункту 3.7. Проєкту Договору: Виконавець зобов’язаний бути присутнім під час монтажу трансформаторів, контролювати правильність їх устаткування і підключення, підписати оформлені Замовником у присутності Виконавця Акти про введення трансформаторів в експлуатацію.
3. Протоколи випробувань трансформаторів та оливи додамо до документації.
4. Протоколи випробувань трансформаторів та оливи додамо до документації.
5. Протоколи випробувань трансформаторів та оливи додамо до документації.
6. Мається на увазі виїмка активної частини та розбирання з демонтажем обмоток та розшихтовуванням магнітопроводу для проведення випробувань окремо магнітопроводу.
Доброго дня. Є питання:
Дата подання: 14 лютого 2022 11:40
Дата відповіді: 15 лютого 2022 16:00
1. Просимо надати протоколи аналізів трансформаторного масла (фізико-хімічного аналізу та хроматографічного аналізу розчинених газів). 2. Протоколи випробувань трансформаторів. 3. Відомості дефектів та/або обстеження трансформаторів. 4. Просимо зазначити місцезнаходження та кількість кожного типу трансформатора на об'єкті. 5. Чи можливо відвідання об'єктів з метою огляду силових трансформаторів? 6. Просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.02.2022 р., що обумовлено якісним прорахунком тендерної пропозиції враховуючі аналіз даних з питань зазначених вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Протоколи випробувань трансформаторів та оливи додамо до документації.
2. Протоколи випробувань трансформаторів та оливи додамо до документації.
3. Протоколи випробувань трансформаторів та оливи додамо до документації.
4. смт Каланчак, пров. Спортивний,10, - 2 од., смт Чаплинка, вул. Військова, 2 1 од.
Кількість – по одній одиниці кожного типу.
5. У документації достатньо інформації для визначення об’ємів робіт та їх вартості.
6. Немає можливості у зв’язку з терміновою технічною необхідністю.
Питанячко
Дата подання: 14 лютого 2022 17:36
Дата відповіді: 15 лютого 2022 15:55
Шановна, УО! що ви закоповуєте робочи чи послуги?
Відповідь: Здійснюється закупівля робіт у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 16:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НВК ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ" 1 290 000,00
UAH з ПДВ
1 290 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 лютого 2022 16:23
Електронний підпис
21 лютого 2022 16:21
Комерційна пропозиція.pdf
21 лютого 2022 16:21
Licenziya Povnovazhennya banku.zip
21 лютого 2022 16:21
Св-во_гос_регестр001.jpg
21 лютого 2022 16:21
Витяг НВК ЕПМ.pdf
21 лютого 2022 16:21
Лист згода санкції.pdf
21 лютого 2022 16:21
Свідоцтво УБІБ.zip
21 лютого 2022 16:21
Устав НПК ЭЮМ 2020.pdf
21 лютого 2022 16:21
Лист згода договір.pdf
21 лютого 2022 16:21
Довідка обладнання.pdf
21 лютого 2022 16:21
20230403 с продлением 2стр.pdf
21 лютого 2022 16:21
выписка 20151216001.jpg
21 лютого 2022 16:21
выписка 20151216002.jpg
21 лютого 2022 16:21
Витяг ПДВ.pdf
21 лютого 2022 16:21
Рішення Статут НВК 2020.jpg
21 лютого 2022 16:21
Св-во_ПДВ001.jpg
21 лютого 2022 16:21
Декларация НВК.pdf
21 лютого 2022 16:21
Квитанція.pdf
21 лютого 2022 16:21
Наказ_директор_001.pdf
21 лютого 2022 16:21
Довідка дозвіл.pdf
21 лютого 2022 16:21
Довідка реквізити.pdf
21 лютого 2022 16:21
Справка ДПИ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ"
#32366707
Відхилено 1 290 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2022 11:50

Документи

22 лютого 2022 11:50
Електронний підпис
22 лютого 2022 11:48
IMG_0001.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій