Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга з централізованого водопостачання
Очікувана вартість
21 022,08 UAH
UA-2022-02-09-009468-b bd4c5b7680be43e2a92d45741e6526d3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Вебсайт: https://emddnipro.itmed.org
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю послуг з централізованого водопостачання за адресою м. Павлоград, вул. Дніпровська, 213, може бути укладено лише з одним постачальником. Згідно із ст. 5 Закону України «Про природні монополії» до сфери діяльності суб’єктів природних монополій віднесено, зокрема, централізоване водопостачання та водовідведення. Відповідно до № 47 Зведеного переліку суб’єктів природних монополій за березень 2021 року, КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради є природним монополістом з надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на території
м. Павлоград Дніпропетровської області. Процедура закупівлі Переговорна процедура (скорочена).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2022 14:20
Оскарження наміру укласти договір: 15 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
528 метри кубічні
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул.Дніпровська, 213
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 16 Календарні 100

Тендерна документація

09 лютого 2022 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341345
Переможець 21 022,08
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 14:20

Документи

09 лютого 2022 14:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 14:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАВЛОГРАДСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#03341345
21 022,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2022 14:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 12:18
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 09:34
ДУ №4 від 25.11.22.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 09:31
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2022 15:02
Д.у.№3 від 16.11.22.PDF зміни до договору
16 листопада 2022 15:00
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2022 09:17
Д.у. №2 від 06.07.22 .PDF зміни до договору
06 липня 2022 09:16
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2022 11:19
Д.у. №1 від 19.05.22.PDF зміни до договору
19 травня 2022 11:16
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 10:51
Д-ри №1832 від 21.02.22.PDF укладений
22 лютого 2022 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 1832
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 1832
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 1832
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяг на 56 м.куб. що складає 472 м.куб. Зменшити суму договору на 2224,88 грн. Сума договору становить 18797,20 грн. в тю=.ч. ПДВ 3132,87 грн.
Номер договору про закупівлю: 1832
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 797,20
UAH (в тому числі ПДВ 3 132,87 UAH)