Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01982927 |
Місцезнаходження: | 44201, Україна , Волинська обл., смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Ніна Корець +380996365649 nina-korets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 18:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2022 11:56 |
Очікувана вартість: | 1 755 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2022 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2022 18:09 |
ТД. ТП.docx | |
08 лютого 2022 18:09 |
додаток 5 (ТП22).docx | |
08 лютого 2022 18:09 |
додаток 2 (ТП22).doc | |
08 лютого 2022 18:09 |
Додаток 3 (ТП22).doc | |
08 лютого 2022 18:09 |
додаток 1 (ТП22).docx | |
08 лютого 2022 18:09 |
додаток 4 (ТП22).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000080 ● 1a386c73a1ef448ca2c06efcfbd0e17a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2022 № 224
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
09.09.2022 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
28 UA-2022-02-08-016563-b КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Брикети торфові та торфокрихта (код ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо) 1 755 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-09 19:36:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі брикетів торфових (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-08-016563-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради здійснено обґрунтування якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 12:57:49
Відповідь на запит Держаудитслужби
Відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
При підготовці оголошення закупівлі UA-2022-02-08-016563-b «Брикети торфові та торфокрихта (код ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо)», керуючись наказом керівника КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради №39-од від 04.02.2022 року «Про введення норм витрат палива по КП «ЛБЛ» Любешівської селищної ради» (копія наказу додається), а також нормами витрат палива згідно з паспортом котла (копія норм витрат додається), була розрахована та зазначена в оголошенні закупівлі кількість палива для забезпечення потреб підприємства для завершення опалювального періоду 2021-2022 років та для потреб опалювального періоду 2022-2023 років, а саме:
- Брикетів торфових 800 тонн;
- Торфокрихти 50 тонн.
Також, відповідно до ст.4 Закону про публічні закупівлі для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. В очікувану вартість закупівлі була врахована середньо ринкова ціна на дані види твердого палива на дату публікації оголошення закупівлі. Варто зазначити, що внаслідок нестабільності ринку та постійного росту цін на енергоносії у воєнний час, ціни на товар – брикети торфові та торфокрихта – змінювались двічі з часу підписання договору.
Фінансування витрат на закупівлю твердого палива здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та проводиться відповідно до заявок із розрахунками потреб використання. Станом на 14.09.2022 року вже виділено на оплату зазначених витрат 560432,00 грн. (копії плану використання бюджетних коштів на 2022 рік та довідки про зміни до плану додаються (ряд. оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг). Кошти по мірі надходження заявок будуть надходити додатково.
У комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради власний веб-сайт відсутній.
Додатки: копії:
- наказу №39-од від 04.02.2022 року (2 арк.);
- паспорта котла з нормами витрат палива (3 арк.);
- плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (3 арк.);
- довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (3 арк.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-20 16:55:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі брикетів торфових (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-08-016563-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) надати документальне підтвердження збільшення ціни за одиницю товару КП «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (за 1 тонну брикетів торфових до 2 322,66 грн та крихти брикетів торфових до 1 180,63 грн) додатковими угодами від 12.05.2022 № 3 та від 15.08.2022 № 5? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-23 11:43:29
відповідь на запит
Надаємо копії підтверджуючих документів, що обгрунтовують зміну цін на брикети торфові та торфокрихту, а саме:
- Копії наказів 103, 104 від 28.04.22 Волиньторф;
- Копія наказу 173 від 26.07.22 Волиньторф;
- Висновок ВТПП від 28.04.2022р.;
- Висновок ВТПП від 03.08.2022р.;
- лист про зміну ціни з 15.08.22 №812 від 11.08.22
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі - Замовник), відповідно до рішення Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-08-016563-b (Брикети торфові та торфокрихта (код ДК 021:2015:09110000-3 – Тверде паливо)) виявлено порушення та зобов’язано КП «Любешівську багатопрофільну лікарню» Любешівської селищної ради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень. Висновок про результати моніторингу закупівлі опубліковано в електронній системі закупівель 28 вересня 2022 року. Згідно частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Враховуючи вищезазначене, за результатами моніторингу Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме, розірвано договір з Державне підприємство "Волиньторф", щодо припинення зобов’язань за договором на виконання висновку Державної аудиторської служби України (Додаткова угода №6 від 04.10.2022 року про розірвання договору №87 від 10 березня 2022 року, завантажено в ЦБД Prozorro: 05.10.2022 року, в розділі «Інформація про усунення порушень/відмову про усунення порушень/причини не можливості усунення порушень»). З огляду на вищезазначене, Замовник вжив всі можливі заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
2022-10-05 18:17:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі")
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Державне підприємство "Волиньторф" |
1 743 030,00
UAH з ПДВ
|
1 743 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" |
1 754 160,00
UAH з ПДВ
|
1 754 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Міщук Галина Михайлівна |
1 754 950,00
UAH з ПДВ
|
1 754 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство "Волиньторф" #00426302 |
Переможець |
1 743 030,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 13:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2022 17:57
|
Угода про розірвання договору ТП.pdf | укладений |
05 жовтня 2022 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 11:31
|
Додаткова угода 5 Волиньторф.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2022 15:19
|
Додаткова угода 4 Волиньторф..pdf | зміни до договору |
27 липня 2022 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 10:10
|
Додаткова угода 3 Волиньторф.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:45
|
Додаткова угода 2 Волиньторф.pdf | зміни до договору |
11 квітня 2022 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 березня 2022 17:16
|
Додаткова угода 1 Волиньторф.pdf | зміни до договору |
15 березня 2022 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2022 16:09
|
Договір підписаний Волиньторф.pdf | укладений |
10 березня 2022 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до пункту 3.1. Розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» та викласти його у наступній редакції: « 3.1. Ціна Договору становить - 1 743 030,00 грн (один мільйон сімсот сорок три тисячі тридцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 290505,00 грн., в тому числі:- за рахунок коштів місцевого бюджету - 560432,00 грн. в т.ч. ПДВ - 93405,33 грн.: - за рахунок власних коштів Покупця - 1182598,00 грн.. у т.ч. ПДВ - 197099,67 грн.» |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3 15.08.2022 р. ціна однієї тонни брикетів торфових становить 2442,65 грн. (дві тисячі чотириста сорок дві гривні 65 копійок) у т. ч. ПДВ - 20%. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 87 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 березня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
407 689,97
UAH (в тому числі ПДВ 67 948,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку із висновком моніторингу Держаудитслужби України UA-M-2022-09-09-000080 від 09.09.2022 року, з метою дотримання вимог законодавства України в сфері державних закупівель, |