Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36364624 |
Вебсайт: | http://vinemd.org.ua |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |
Контактна особа: |
Тетяна Постовитюк +380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 14:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2022 11:21 |
Очікувана вартість: | 4 244 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 447,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна бінківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 15:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 15:16 |
Перелік змін .docx | |
16 лютого 2022 15:16 |
1 ТД Дизель (Нова редакція).docx | |
16 лютого 2022 15:16 |
2 Проект договору.docx |
16 лютого 2022 15:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 лютого 2022 15:16 |
Перелік змін .docx
|
|||
16 лютого 2022 15:16 |
1 ТД Дизель (Нова редакція).docx
|
|||
16 лютого 2022 15:16 |
2 Проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-28-000004 ● fe96355473f84250bbc35043ff60b731
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2022 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.09.2022 №61-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.09.2022 №61-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-02-08-012460-b 08.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок щодо вжиття заходів по усуненню порушень законодавства в сфері державних закупівель по закупівлі 11А-2022-02-08- 012460-Ь, ДК 021:2015: 09134200-9 Дизельне паливо на суму 4 244 700 грн., я як директор Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради», що призначений наказом по підприємству уповноваженою особою, повідомляю наступне: Мною, як уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради» уважно проаналізовано та враховано всі зауваження та порушення, зазначені у висновку. З метою недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пунктів 2, 17, 19 частини другої статті 22, пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні очікуваних закупівель мною будуть враховані всі вимоги пунктів 2,17,19 частини другої статті 22, пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону в їх тендерній документації та в оголошеннях про проведення відкритих торгів.
2022-10-12 11:31:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2022 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОВІН" |
4 135 650,00
UAH з ПДВ
|
4 135 650,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
4 206 750,00
UAH з ПДВ
|
4 206 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОВІН" #39841646 |
Переможець |
4 135 650,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 12:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 березня 2022 16:22
|
Договір 55 від 14.03.2022 ТОВ Енерговін.pdf | укладений |
14 березня 2022 16:21
|