Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Вінницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03363988 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Вінницький район, вулиця Соборна, будинок 59 |
Контактна особа: |
Лєвашова Катерина Петрівна 380432595012 dmgvmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 18:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2022 12:44 |
Очікувана вартість: | 2 864 668,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 323,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Місцезнаходження замовника: Україна, 21050, Вінницька обл., Вінницький район, м.Вінниця, вулиця Соборна, 59. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2022 20:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2022 19:41 |
пд.docx | |
16 лютого 2022 19:40 |
перелік змін 2.docx | |
16 лютого 2022 19:40 |
Тендерна документації 19 школа зміни 2.docx | |
15 лютого 2022 19:45 |
пд.docx | |
15 лютого 2022 19:45 |
перелік змін.docx | |
15 лютого 2022 19:44 |
Тендерна документації 19 школа зміни.docx | |
08 лютого 2022 18:44 |
пд.docx | |
08 лютого 2022 18:43 |
Тендерна документації 19 школа.docx |
16 лютого 2022 20:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 лютого 2022 19:41 |
пд.docx
|
||||||
16 лютого 2022 19:40 |
перелік змін 2.docx
|
||||||
16 лютого 2022 19:40 |
Тендерна документації 19 школа зміни 2.docx
|
||||||
15 лютого 2022 19:45 |
пд.docx
|
||||||
15 лютого 2022 19:45 |
перелік змін.docx
|
||||||
15 лютого 2022 19:44 |
Тендерна документації 19 школа зміни.docx
|
||||||
08 лютого 2022 18:44 |
пд.docx
|
||||||
08 лютого 2022 18:43 |
Тендерна документації 19 школа.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-04-000005 ● b511cf80d3cf4993b1d6a379c0fcca4a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2022 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2022 № 300
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 300.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-08-003443-a, 08.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-04 17:11:42
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-08-003443-a, яка проводилась Департаментом міського господарства Вінницької міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У пункті 4.1. частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 4.1. частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 18:30:48
Пояснення щодо поставлених запитань
Департамент міського господарства Вінницької міської ради, ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базується на даних виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Проектно-кошторисна документація містить локальні кошториси, у яких зазначено усі обсяги робіт, що мають бути виконані по об’єкту. Розмір бюджетного призначення визначається обсягом асигнувань в бюджеті Вінницької міської територіальної громади на відповідний бюджетний рік. Очікувана вартість закупівлі робіт по предмету закупівлі «Нове будівництво спортивного майданчика для ігрових видів спорту на території комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Вінницької міської ради" по вул.Северина Наливайка,17 в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» визначалася на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачуються замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на сайті Вінницької міської ради за посиланням: https://new.vmr.gov.ua/media/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/%D0%94%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA%20%D0%A1.%20%D0%9D%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B0.pdf
3. Щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 4.1. частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів).
З метою виконання вимоги пункту 4.1. частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможець процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" 01.03.2021р. завантажив у електронну систему закупівель наступні документи: наказ на призначення керівника №20-к від 01.09.2017р., протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" №2/17 від 31.08.2017р., копію ліцензії на провадження господарської діяльності та лист-пояснення щодо її безстроковості, копію паспорта директора товариства. Окрім того, усі необхідні документи були надані переможцем при підписанні договору про закупівлю робіт.
Документи до пояснення:
1.Зведений кошторисний розрахунок.
2. Експертний звіт.
3. Наказ на призначення керівника №20-к від 01.09.2017р.
4. Протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" №2/17 від 31.08.2017р.
5. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності та лист-пояснення щодо її безстроковості.
6. Супровідний лист Вих.№35 від 16.03.2022 року.
7. Копію паспорта директора товариства.
8. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
9. Додаток № 6 Рішення Вінницької міської ради від 24.12.2021 №706 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2022 рік». (https://2021.vmr.gov.ua/Docs/CityCouncilDecisions/2021/%E2%84%96706%2024-12-2021.pdf)
- 3. Наказ на призначення керівника.pdf
- 4. Протокол загальних зборів учасників.pdf
- 5. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності та лист-пояснення щодо її бездіяльності.PDF
- 8. Виписка ЄДР.pdf
- 6. Супровідний лист.pdf
- 1. Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- 7. Копія паспорта директора.PDF
- 2. Експертний звіт.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-10-06 18:02:06
Пояснення щодо поставлених запитань
Департамент міського господарства Вінницької міської ради, ознайомившись з повідомленням про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі, надає пояснення щодо поставлених запитань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базується на даних виготовленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та має позитивний експертний висновок. Проектно-кошторисна документація містить локальні кошториси, у яких зазначено усі обсяги робіт, що мають бути виконані по об’єкту. Розмір бюджетного призначення визначається обсягом асигнувань в бюджеті Вінницької міської територіальної громади на відповідний бюджетний рік. Очікувана вартість закупівлі робіт по предмету закупівлі «Нове будівництво спортивного майданчика для ігрових видів спорту на території комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Вінницької міської ради" по вул.Северина Наливайка,17 в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» визначалася на підставі проектно-кошторисної документації по даному об’єкту без врахування інших послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт, але оплачуються замовником окремо (наприклад, технічний нагляд, авторський нагляд, проведення експертизи, виготовлення ПКД тощо).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднено на сайті Вінницької міської ради за посиланням: https://new.vmr.gov.ua/media/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/%D0%94%D0%B5%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%20%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B3%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%87%D0%B8%D0%BA%20%D0%A1.%20%D0%9D%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%B9%D0%BA%D0%B0.pdf
3. Щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги пункту 4.1. частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів).
З метою виконання вимоги пункту 4.1. частини 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможець процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" 01.03.2021р. завантажив у електронну систему закупівель наступні документи: наказ на призначення керівника №20-к від 01.09.2017р., протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" №2/17 від 31.08.2017р., копію ліцензії на провадження господарської діяльності та лист-пояснення щодо її безстроковості, копію паспорта директора товариства. Окрім того, усі необхідні документи були надані переможцем при підписанні договору про закупівлю робіт.
Документи до пояснення:
1.Зведений кошторисний розрахунок.
2. Експертний звіт.
3. Наказ на призначення керівника №20-к від 01.09.2017р.
4. Протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" №2/17 від 31.08.2017р.
5. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності та лист-пояснення щодо її безстроковості.
6. Супровідний лист Вих.№35 від 16.03.2022 року.
7. Копію паспорта директора товариства.
8. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
9. Додаток № 6 Рішення Вінницької міської ради від 24.12.2021 №706 «Про бюджет Вінницької міської територіальної громади на 2022 рік». (https://2021.vmr.gov.ua/Docs/CityCouncilDecisions/2021/%E2%84%96706%2024-12-2021.pdf)
- 4. Протокол загальних зборів учасників.pdf
- 3. Наказ на призначення керівника.pdf
- 5. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності та лист-пояснення щодо її бездіяльності.PDF
- 8. Виписка ЄДР.pdf
- 6. Супровідний лист.pdf
- 1. Зведений кошторисний розрахунок.pdf
- 2. Експертний звіт.pdf
- 7. Копія паспорта директора.PDF
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Взято до уваги та враховано в роботі зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво спортивного майданчика для ігрових видів спорту на території комунального закладу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №19 Вінницької міської ради" по вул.Северина Наливайка,17 в м.Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)» (№ UA-2022-02-08-003443-a). Проведена роз'яснювальна робота, направлено уповноважену особу на навчання для підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель з метою недопущення в подальшому порушень при здійсненні закупівель (в т.ч. пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації), неухильно дотримуючись норм ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922- VIII (зі змінами) та іншими діючих нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель.
2022-10-19 13:28:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" |
2 826 868,80
UAH з ПДВ
|
2 826 868,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПОПОВСЬКИЙ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2953406690 |
Відхилено |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2022 16:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Експертний центр "ВТБ" #34886958 |
Переможець |
2 826 868,80
UAH з ПДВ
|
01 березня 2022 09:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 16:27
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
13 березня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 11:56
|
Додаткова угода 1 (4).pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 12:20
|
кпгвр.pdf | укладений |
18 березня 2022 12:17
|
лк,вд.pdf | укладений |
18 березня 2022 11:40
|
кпвк.pdf | укладений |
17 березня 2022 17:08
|
Договірна ціна (1).pdf | укладений |
17 березня 2022 17:08
|
Договір (2).pdf | укладений |
17 березня 2022 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до змісту додаткової угоди №1 (продовжено дію договору, внесено зміни в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту, в календарний план-графік виконання робіт, строк виконання робіт) |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |