Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії
Очікувана вартість
135 564,83 UAH
UA-2022-02-08-002875-c 9b2926cbd3d8428bb8629fbc354a0259
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tendertern@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МАТРОСОВА, будинок 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tendertern@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Пп.2 п.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин - неможливість поставляти теплову енергію іншим постачальником через відсутність відповідного обладнання, приєднань до теплових мереж) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, КПТМ «Криворіжтепломережа» міститься у зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2021 року за № 169, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, де розміщено КПТМ «Криворіжтепломережа», як суб’єкт, що займає монопольне становище в Дніпропетровській області у сфері транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами. Перелік природних монополій, що міститься на веб-порталі Антимонопольного комітету України від 30.11.2021 року

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2022 16:35
Оскарження наміру укласти договір: 19 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пп. 3 п.1ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі – процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Оцінка цінових пропозиції Учасників здійснюється за єдиним критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, які сплачує Учасник). Питома вага критерію – 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36.2625 Гігакалорія
Послуги з постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» ( зі змінами), з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”( зі змінами) та наказу департаменту освіти і науки виконкому Криворізької міської ради від 22.01.2020 № 19 «Про затвердження Положення щодо здійснення розпорядниками коштів попередньої оплати товарів,робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти» (зі змінами), здійснення попередньої оплати в розмірі 30% від вартості товарів, робіт і послуг що закуповуються ( у т.ч. ПДВ ) , терміном ( не більше трьох місяців) Аванс 15 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

08 лютого 2022 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КПТМ "Криворіжтепломережа
#03342184
Переможець 135 564,83
UAH з ПДВ
08 лютого 2022 16:35

Документи

08 лютого 2022 16:35
Електронний підпис
08 лютого 2022 16:34
протокол 89.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 16:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КПТМ "Криворіжтепломережа
#03342184
135 564,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2022 16:35
Електронний підпис
08 лютого 2022 16:34
протокол 89.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2022 11:16
дод. угод. 3 до дог. 20069.PDF зміни до договору
12 квітня 2022 11:16
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2022 14:08
дод. угода 2.PDF зміни до договору
07 квітня 2022 14:07
Електронний підпис зміни до договору
28 лютого 2022 11:40
дод.угода 1.PDF зміни до договору
28 лютого 2022 11:39
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 08:55
договор.PDF укладений
21 лютого 2022 08:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 20069
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 20069
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 20069
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 135 563,67
UAH (в тому числі ПДВ 22 593,95 UAH)