Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
601 899,05 UAH
UA-2022-02-07-016194-b 12028cc839f34818a6b2caab31f61d22
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Хаблак

+380964703810 tender.lkp.arlmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 30823414
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ПЛОЩА ГАЛИЦЬКА, будинок 15
Контактна особа: Юлія Хаблак
+380964703810
tender.lkp.arlmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Станом на сьогодні у Замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)».
Замовник повідомляє, що у зв’язку із приєднанням додаткових об’єктів, що потребують забезпечення природним газом уповноваженою особою 08.11.2021р оголошено спрощену закупівою на закупівлю природного газу на 2021 рік (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-08-015944-b ). Однак у зв’язку із значним коливанням ціни на ринку у замовника виникла необхідність у внесенні змін до очікуваної вартості закупівлі. Враховуючи наведене замовником відмінено вказану закупівлю.
07.12.2021 р. замовником повторно оголошено спрощену закупівлю природного газу № UA-2021-12-07-018210-c, яка не відбулась у зв’язку із відсутністю пропозицій.
Однак, у зв’язку із збільшенням споживання газу, зокрема через збільшення кількості об’єктів та тривалий період пониження температурних режимів у зимовий період 2021 року, тому значно зросла потреба у споживанні палива, задля підтримання нормального та безперебійного функціонування установи. Пониження температури пов’язане з погодними умовами, які були досить занижені порівняно з попереднім опалювальним періодом у цей же час минулого року.
Зокрема, припинення газопостачання за температури зовнішнього повітря нижче – 4-16 С в опалювальний період приведе до розмороження системи газопостачання у приміщеннях ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради». Таким чином, наслідком відключення газопостачання замовнику в розпал опалювального періоду, стане виникнення надзвичайної ситуації, що ставить під загрозу розмороження системи опалення в приміщеннях ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради», що в свою чергу призведе до витрат з бюджету для ліквідації надзвичайної ситуації та погіршення здоров’я працівників. Це спричинить порушення безпечних умов праці для працівників, чим буде порушено право, гарантоване частиною четвертою статті 43 Конституції України щодо права на належні, безпечні та здорові умови праці, а також статтею 283 Цивільного Кодексу України щодо права на охорону їх здоров’я. Не укладення договору на постачання природного газу може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема зриву опалювального сезону та виведення з ладу систем опалення.
До того ж, враховуючи особливі економічні та соціальні обставини, що унеможливлює дотримання замовником строків для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, пов’язаних з негайною ліквідацією можливих наслідків надзвичайних ситуацій, порядок проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) буде здійснюватися на підставі абз 4. п. 2, ч. 2, ст. 40 «Про публічні закупівлі», керуючись ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану». Відповідно до наведеного НС - це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією. Беручи до уваги Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Постанов КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» відповідно до якої встановлено карантинні обмеження до 31.03.2022 р у Замовника торгів виникає необхідність здійснити закупівлю природного газу, шляхом застосування переговорної процедури.
Відтак, Замовник допустити не міг зупинити безперебійну діяльність установи, а тому на сьогодні виникла необхідність у проведенні переговорної процедури задля погашення боргу, який виник за неоплачене поставлене газове паливо.
Зважаючи на необхідність отримувати постачання природного газу та з метою не допустити створення ситуації що становила загрозу для роботи ЛКП «Агенція ресурсів Львівської міської ради» прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абз 4. п. 2, ч. 2, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому конкуренції з технічних причин.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022 20:41
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15976.5 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

07 лютого 2022 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2022 20:39
UA-2021-11-08-015944-b-report.pdf
07 лютого 2022 20:39
UA-2021-12-07-018210-c-report.pdf
07 лютого 2022 20:39
постанова 1236.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-09-000112 ● 48d849b2d1914d238d2b0474819e1510
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2022 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

09.09.2022
№ 36-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівельвідповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.09.2022 № 36-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
18. UA-2022-02-07-016194-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-19 12:34:20

Запит про надання пояснення (інформації, документів) № 1

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Природний газ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-07-016194-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів).

1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

2) Прошу надати інформацію з приводу експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування вище вказаної переговорної процедури закупівлі відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону.
Крім того, прошу надати їх копії в повному обсязі.

3) Поясніть, чи установлювались вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ", зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" (в тому числі супровідного листа з відміткою про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.

Пояснення (інформація, документи) з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-22 19:53:37

відповідь на запит

1)Обґрунтування технічних характеристик.
Природний газ (природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ) – корисна копалина, яка є сумішшю вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 мм ртутного стовпа і температура - 20° C) і є товарною продукцією.
Якість природного газу, який постачається повинен відповідати вимогам ГОСТ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення Технічні умови».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару.
Розмір витрат та очікувана вартість розрахована відповідно до потреби замовника та середньостатистичної ціни на предмет закупівлі.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Однак, ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" здійснює закупівлі за рахунок власних коштів підприємства, а також згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів не є головним розпорядником чи одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ РЕСУРСІВ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

2) обгрунтування та підстави застосування переговорної процедури зазначено замовником в електронній системі закупівель та підвантажено всі необхідні документи
3) долучаємо всі необхідні протоколи та документи, що надані учасникам на підтвердження можливості поставити товар, що є предметом закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо наступне: Відповідно до ч.1 ст 40 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Згідно з обгрунтуванням , що розміщене замовником в електронній системі закупівель дана переговорна процедура здійснюється відповідно до абз 4. п. 2, ч. 2, ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за відсутності при цьому конкуренції з технічних причин. На підтвердження інформації, що викладена замовником в обгрунтуванні подані всі необхідні документи, на які здійснювалось посилання. ЗУ «Про Публічні закупівлі» не визначає та не конкретизує таке поняття як «експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.» Законодавець лише зазначає перелік можливих документів, які повинні бути завантажені до обгрунтування застосування переговорної процедури. Даний перелік не є вичерпним. Відтак, подані замовником документи та обгрунтування в повній мірі відповідають вимогам ст. 40 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Додатково зазначаємо, про те що на сьогодні припинити дію договору №41АВ797-2381-22 від 02.03.2022р. є неможливим, оскільки строк дії даного договору завершився 31.03.2022р.

2022-10-03 19:24:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 26 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"
#39594527
Переможець 601 899,05
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 20:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 20:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ"
#39594527
601 899,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2022 19:28
Електронний підпис укладений
07 березня 2022 19:43
договір.pdf укладений
07 березня 2022 19:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 601 899,05
UAH (в тому числі ПДВ 100 316,50 UAH)