Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні послуги з дослідження готових харчових продуктів, води, лабораторних досліджень з контролю якості дезінфекції об’єктів
Очікувана вартість
184 439,50 UAH
UA-2022-02-07-012739-b c42abc6a08e44bc58a72b24c0355830d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Єремєєва

+380506818432
+380645361358
eremeevakatya@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Катерина Єремєєва
+380506818432, +380645361358
eremeevakatya@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти


на 2022 РІК; для закладів освіти, підпорядкованим Замовнику; враховуючи, що спрощені закупівлі за предметом закупівлі Лабораторні послуги з дослідження готових харчових продуктів, води, лабораторних досліджень з контролю якості дезінфекції об’єктів у відповідності до коду ДК 021:2015: 71610000-7, очікуваною вартістю 184 439,50 грн. з ПДВ двічі автоматично було відмінено електронною системою закупівель через відсутність пропозицій учасників для участі в ній: 1) звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-12-22-003854-c дата формування звіту 07 січня 2022; 2) звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-01-10-001564-c дата формування звіту 19 січня 2022, є підстави, відповідно до пункту 1 частини 7 статті 3 Закону, здійснити закупівлю без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошеннях про спрощені закупівлі UA-2021-12-22-003854-c, UA-2022-01-10-001564-c з обов’язковим оприлюдненням в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до Наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 71610000-7 - Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
234 послуга
Лабораторні послуги з дослідження готових харчових продуктів, води, лабораторних досліджень з контролю якості дезінфекції об’єктів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, місто Рубіжне, вул. Шкільна, буд. 18, вул. Гагаріна, буд. 28, село Кудряшівка, Кремінський р-н, Луганська область, 92931, Україна; вул. Соборна, буд. 1 Б, село Варварівка, Кремінський р-н, Луганська область, 92934, Україна; вул. Шкільна, буд. 14, Кремінський р-н, село Голубівка, Луганська область, 92920, Україна; вул. Центральна, буд. 32а, село Булгаківка, Кремінський р-н, Луганська область, 92630, Україна; пр-т Переможців, буд. 28, вул. Студентська, буд. 30, вул. Чехова, буд. 3, вул. В. Сосюри, буд. 9, вул. Визволителів, буд. 53, вул. Менделєєва, буд. 35, вул. Миру, буд. 20,вул. Будівельників, буд. 28, вул. Смирнова, буд. 25, вул. Б.Хмельницького, буд. 91, вул. Б.Хмельницького, буд. 103а, вул. 30 років Перемоги, буд. 2а, вул. Володимирська, буд. 49а, вул. Кутузова, буд. 6, пр-т Переможців, буд. 35а, вул. Б.Хмельницького, буд. 92, вул. Володимирська, буд. 45г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2022
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

07 лютого 2022 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛИСИЧАНСЬКА МІЖРАЙОННА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#26576849
Переможець 183 888,77
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 15:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2022 13:20
Договір 61 додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 13:17
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 13:10
Договір 61 додаткова угода 1.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 12:58
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 16:53
Договір 61.pdf укладений
07 лютого 2022 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна планів-графіків, зменшення обсягів закупівлі. Кількість послуг після внесення змін: 233, сума договору після внесення змін 183814,30 грн. т.ч. ПДВ:30635,72 грн.
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни вносяться на підставі п. 3.4. Договору. Сума договору після внесення змін становить 183210,34 грн., у т.ч. ПДВ 30535,06 грн., обсяг послуг після внесення змін становить 214 послуг
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML