Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки медичні
Очікувана вартість
35,00 UAH
UA-2022-02-07-008661-b c4c73808283a4db2bdd0876855022e4e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Мустафаєва

+380442343056 tender-dkl6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня №6 Шевченківського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської Міської Державної Адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26387019
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Терещенківська, 23-25/10
Контактна особа: Інна Мустафаєва
+380442343056
tender-dkl6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Спеціальні рецептурні бланки форми № 3 (Ф-3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Бланки спеціальні рецептурні форми №3 Ф-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, м.Київ, Терещенківська 23-25/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються не пізніше 5 календарних днів з дати отримання товару за відповідною видатковою накладною. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

07 лютого 2022 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#05415852
Переможець 35,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 14:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:12
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2023 10:10
Дод.уг.№1 дог.Ао-8-80.PDF зміни до договору
09 січня 2023 10:08
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 14:06
Ао-8-80 UA-2022-02-07-008661-b.PDF укладений
07 лютого 2022 14:05

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки спеціальні рецептурні форми №3 Ф-3 20 штуки 1,75
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 17,50 грн. в т. ч. ПДВ - 2,91 грн. Загальна сума договору складає: 17,50 грн. в т. ч. ПДВ - 2,92 грн.
Номер договору про закупівлю: Ао-8/80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки спеціальні рецептурні форми №3 Ф-3 10 штуки 1,75
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17,50
UAH (в тому числі ПДВ 2,92 UAH)