Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357168 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Контактна особа: |
Коваль Лариса Василівна +380472635830 tender.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 17:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2022 17:17 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2022 13:35 |
Очікувана вартість: | 3 402 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунок за товар Замовником здійснюється на таких умовах: аванс в розмірі 50 % вартості Товару — в термін 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання від Постачальника рахунку, виданого Постачальником не пізніше дня, наступного за днем отримання заявки від Замовника | Аванс | 10 | Банківські | 50 |
Поставка товару | 50 % вартості Товару — протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання Товару від Постачальника та підписання товарно-транспортної накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2022 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2022 17:12 |
ТД - лічильники холодної води 2022.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-15-000003 ● b06d9789f72540bb80d5746ef3b0c323
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2022 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.09.2022 № 23-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.09.2022 № 23-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-02-07-002686-a 07.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-16 14:21:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Лічильники холодної води» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-07-002686-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-21 11:53:14
Пояснення замовника
На запит Західного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-07-002686-a) за предметом Лічильники холодної води за кодом CPV за ДК 021:2015 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), КП «Черкасиводоканал» надає наступні пояснення:
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону, Замовник здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
На виконання Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.17р. №2119-VIII та на реалізацію проектів по встановленню вузлів комерційного обліку води, була визначена потреба (обсяги та кількість) в закупівлі лічильників холодної води. Зазначена закупівля здійснюється відповідно до річного плану, за власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства), (роздруківка річного плану з електронної системи закупівель додається)
Очікувана вартість закупівлі була розрахована у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, а саме: методом порівняння ринкових цін на товар, що є предметом закупівлі. Очікувана вартість була розрахована шляхом оцінки не менше трьох пропозицій потенційних постачальників, щодо товару який відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: ТОВ «ІН-ПРЕМ»; ТОВ «Інвест Премекс»; ТОВ НВП «Евріка». Очікувана вартість розрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що склала 3 402 300,00 грн. (розрахунок очікуваної вартості додається до пояснення).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до потреб підприємства, враховуючи сферу застосування, технічну сумісність з наявним обладнанням, з урахуванням можливості проведення аналізу витрат води та вимог діючих ДСТУ, ISO, Технічного регламенту, тощо, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства (копія технічних характеристик товару додається до пояснення).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником прийняті до уваги викладені у висновку зауваження. Роз’яснювальну роботу проведено.
2022-09-30 12:39:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2022 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДІДЖИТАЛ ВОТЕР |
3 373 000,20
UAH з ПДВ
|
3 373 000,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СЛУЖБА ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ |
3 385 000,50
UAH з ПДВ
|
3 385 000,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДІДЖИТАЛ ВОТЕР #43982664 |
Переможець |
3 373 000,20
UAH з ПДВ
|
28 березня 2022 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2022 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 14:16
|
Договір ТОВ Діджитал вотер _120 від 15.04.22 лічильники.pdf | укладений |
19 квітня 2022 14:15
|