Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кліше печатки Д40, кліше штампа 60*40
Очікувана вартість
460,00 UAH
UA-2022-02-07-001329-c 5032314ad335440e85e75132ada9fb8f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрусик Тетяна Федорівна

+380663650432 uprgumpol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42043220
Місцезнаходження: 44200, Україна , Волинська обл., Любешів, вул.Незалежності , 53
Контактна особа: Андрусик Тетяна Федорівна
+380663650432
uprgumpol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 220UAH без ПДВ
Кліше печатки Д40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44254, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський р-н,ЗЗСО с.Лобна,вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2022  —  28 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 240UAH без ПДВ
Кліше штампа 60*40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44254, Україна, Волинська область, Волинська область, Камінь Каширський р-н,ЗЗСО с.Лобна,вул.Шкільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 лютого 2022  —  28 лютого 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар відбувається по факту виконання згідно накладної,шляхом перерахування коштів на рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 лютого 2022 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Струк Сергій Іванович
#272516095
Переможець 460,00
UAH
07 лютого 2022 12:11

Документи

07 лютого 2022 12:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 12:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Кліше печатки Д40 1 шт 220,00
UAH
Кліше штампа 60*40 1 шт 240,00
UAH