Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній шафі Центру Обробки Даних (Послуги Colocation)
Очікувана вартість
789 214,29 UAH
UA-2022-02-07-000983-b 11f94e6cfd0f4ba5b02f4b6396cd3b8c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана НІКІТІНА

+380948232439 o.nikitina@dir.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ "
Код ЄДРПОУ: 30855996
Вебсайт: https://dir.gov.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ ІЛЛЄНКА, будинок 83-Б
Контактна особа: Оксана НІКІТІНА
+380948232439
o.nikitina@dir.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Для забезпечення повноцінного та безперебійного функціонування Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів (далі – Системи), технічним адміністратором яких, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», призначено ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ» (Замовника) та забезпечено доступу до цих Систем були задіяні хмарні ресурси ТОВ «ДЕ НОВО» (Учасника) та інженерні ресурси ЦОД ТОВ «ДЕ НОВО» в рамках Договору щодо надання послуг з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній центру обробки даних та забезпечення умов для належного функціонування обладнання.
Протягом строку надання послуг за Договором (січень-грудень 2020 року) на виконання вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» ТОВ «ДЕ НОВО» проведено низку заходів з метою забезпечення технічної готовності для стабільної роботи Систем в українському дата-центрі ТОВ «ДЕ НОВО». Станом на грудень 2020 року Системи в повному обсязі розташовані на території України.
Обладнання технологічного вузла Учасника, на якому розміщуються Системи, надійно захищено від несанкціонованого доступу, забезпечено його цілодобове обслуговування черговою зміною, встановлено безперебійне електроживлення та підтримка кліматичних умов функціонування. Фахівцями Замовника проведені функціональне і навантажувальне тестування хмарних ресурсів Учасника та інженерної інфраструктури ЦОД Учасника, які показали стабільно високий рівень сервісу.
Інформаційно-телекомунікаційна система Учасника відповідає вимогам Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що підтверджено атестатом відповідності комплексної системи захисту інформації, який належним чином зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 22 липня 2016 року №14162.
Замовник, відповідно до вимог законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та «Про публічні закупівлі», побудував комплектну систему захисту інформації для ядра електронної взаємодії органів виконавчої влади та отримав атестат відповідності, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 20 грудня 2019 року за №20965. В експертному висновку, що додається до атестату та є його невід’ємною складовою, а також в частковому технічному завдані на створення комплектної системи захисту інформації для Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, що погоджено Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України від 20.12.2019 р. №20965, зафіксовано фізичне розміщення серверів Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів в ЦОД ТОВ «ДЕ НОВО».
Враховуючи потребу Замовника здійснити закупівлю послуг, забезпечивши сумісність з наявними технологіями та послугами, які він отримує, як сторона, за Договором, усуває конкуренцію з технічних причин щодо заміни Виконавця за Договором як надавача послуг та може призвести до виникнення проблем технічного характеру, та, як наслідок, до зупинки Систем Замовника, зокрема:
• заміна технологічного вузла, на якому розміщуються Системи, призведе до необхідності створення нової інфраструктури та міграції додатків, даних та переключання каналів взаємодії в нове технологічне середовище. Орієнтовний час виконання таких робіт складе від 30 календарних днів, а саме: 20 днів – міграція, 10 днів – тестування та інфраструктури нових схем взаємодії.
• це потребуватиме одночасної оренди технологічних ресурсів у двох постачальників таких послуг, а саме: постачальника послуг, в якого на даний момент розміщуються Системи Замовника і постачальника послуг, до якого будуть в подальшому мігрувати Системи Замовника. Як наслідок, зміна технологічного майданчика буде потребувати залучення значних додаткових обсягів грошових коштів з їх нецільовим призначенням.

• це призведе до необхідності побудови нової комплексної системи захисту інформації (час побудови нової системи КСЗІ складає приблизно 6-8 місяців та потребує повторного залучення бюджетних коштів для її побудови у значному розмірі. Наприклад, вартість проекту щодо побудови нової комплексної системи захисту інформації в 2019 році становила понад 1.5 млн. грн. На теперішній час, у випадку зміни постачальника зазначених вище послуг, вартість аналогічного проекту буде становити значно більше, ніж в 2019 році);

• в будь-якому разі проведення міграції та зміна мережевої топології потребує тривалої зупинки Систем Замовника, та, як наслідок, зупинки сервісів для громадян, що буде мати значні негативні наслідки оскільки функціонування сервісів носить загальнонаціональний масштаб.

• заміна надавача послуг, призведе до ризику зниження продуктивності Систем Замовника на невизначений строк протягом такого міграційного періоду, тимчасової їх недоступності в процесі міграції, значним ризикам втрати частини даних як наслідок несумісності або виникнення проблем технічного характеру, витрат значних часових та людських ресурсів, що затрачені на підготовку та проведення міграції та повторне навчання обслуговуючого персоналу, а також нецільового використання бюджетних коштів.

• кластер Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів наразі повністю розміщено в датацентрі ТОВ «ДЕ НОВО», частина систем, що здійснюють обмін документами через Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади та Системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, з’єднані через VPN за статичними IP-адресами. Переїзд на інший майданчик неодмінно пов'язаний із заміною всіх IP адрес, що може потягнути за собою тривалу зупинку роботи інтегрованих Систем (орієнтовно на 2 місяці).
ТОВ «ДЕ НОВО» як надавач послуг у сфері інформатизації та з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній шафі власного Центру Обробки Даних, може бути виключним Учасником за предметом закупівлі – послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній шафі Центру Обробки Даних (Послуги Colocation)) – за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 за переговорною процедурою згідно з абзацом четвертим пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність конкуренції з технічних причин яка має бути документально підтверджена замовником.
На підтвердження надається атестат відповідності, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 20 грудня 2019 року за №20965, та експертний висновок, що додається до атестату та є його невід’ємною складовою.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2022 09:29
Оскарження наміру укласти договір: 18 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній шафі Центру Обробки Даних (Послуги Colocation)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04136, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Північно-Сирецька, 1-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

07 лютого 2022 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2022 09:26
Атестат відповідності ДеНово.pdf
07 лютого 2022 09:26
Експертний висновок.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-13-000116 ● 1da2956a955547f3a2b076407a390be2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2022 22:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби

від 13.09.2022 № 210

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

72 UA-2022-02-07-000983-b 07.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-09-14 08:48:14

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній шафі Центру Обробки Даних (Послуги Colocation)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-07-000983-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:

1. Необхідно надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: атестат відповідності, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 20 грудня 2019 року за №20965 з усіма невід’ємними його частинами, а також експертний висновок на 69 аркушах, що є невід’ємною частиною Атестату відповідності від 12.074.2021 №23172.

Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-09-19 12:13:21

Щодо надання матеріалів на запит в межах проведення моніторингу закупівлі «за кодом ДК 021:2015 – 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з розміщення серверного та телекомунікаційного обладнання в серверній шафі Центру Обробки Даних (Послуги Colocation)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-02-07-000983-b)

У відповідь на запит надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: атестат відповідності, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 20 грудня 2019 року за №20965 з усіма невід’ємними його частинами, повідомляємо:
- Відповідно до вимог законів України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та «Про публічні закупівлі», ДП «ДЕРЖІНФОРМРЕСУРС» (далі- Замовник) побудував комплектну систему захисту інформації для ядра електронної взаємодії органів виконавчої влади та отримав атестат відповідності, який зареєстровано в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 20 грудня 2019 року за №20965, який розміщено на сайті підприємства за посиланням https://dir.gov.ua/doc/Scan_KSZI.PDF. В експертному висновку (далі – Експертний висновок ДІР), що додається до атестату та є його невід’ємною складовою, а також в частковому технічному завдані на створення комплектної системи захисту інформації для Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, що погоджено Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України від 20.12.2019 р. №20965, зафіксовано фізичне розміщення серверів Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади в ЦОД ТОВ «ДЕ НОВО».
Експертний висновок ДІР, який додається до Атестата відповідності від 20 грудня 2019 року за №20965, та є його невід’ємною частиною містить технічний опис того, яким саме чином (архітектура, логіка) реалізовано захист інформації замовника та призначений для проведення аналізу та підтвердження висновків спеціалістами Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Інформація, що містить в собі архітектуру, логіку, схему потоків роботи та інші технічні властивості роботи інформаційно-телекомунікаційних систем, а також інформація про побудову та функціонування комплексної системи захисту інформації на Підприємстві є комерційною таємницею (конфіденційною інформацією) Підприємства згідно з наказом Підприємства від 04.10.2022 № 37-ОД (копія додається), а відповідно надання Експертного висновку ДІР будь-яким іншим організаціям або фізичним особам призведе до розкриття комерційної таємниці. Таким чином, надання експертного висновку, який є невід’ємною частиною до Атестата відповідності від 20 грудня 2019 року за №20965 через електронну систему закупівель не є можливим.
Згідно зі статтею 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які зазвичай мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з чим вона має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Відповідно до ч. 2 ст.21 Закону України «Про інформацію» конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Виходячи з вимог даної статті ДП «Держінформресурс» готовий надати експертний висновок , який є невід’ємною частиною до Атестата відповідності від 20 грудня 2019 року за №20965, спеціалістам ПІВНІЧНО-СХІДОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ для ознайомлення фізично для огляду в приміщенні Підприємства, за адресою м. Київ, Вул. Юрія Іллєнка, 83-Б, 5 поверх. Оскільки підприємство працює в дистанційному режимі просимо попередньо погодити дату та час для ознайомлення з документами.


- Щодо надання експертного висновку на 69 аркушах, що є невід’ємною частиною Атестату відповідності від 12.07.2021 № 23172, ТОВ «ДЕ НОВО» (далі – Атестат відповідності), інформуємо про наступне:
Атестат відповідності (зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 12 липня 2021 року за № 23172) є підтвердженням того, що комплексна система захисту інформації (далі - КСЗІ) інформаційно-телекомунікаційної системи (далі – ІТС) «Розподілена платформа хмарних обчислень для надання послуг публічної, колективної та приватної хмари, за моделями «інфраструктура як сервіс (IaaS) та «платформа як сервіс» (PaaS), що належить ТОВ «ДЕ НОВО» (код ЄДРПОУ 35877574, м. Київ, вул. Північно-Сирецька, 1-3) забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів із технічного захисту інформації. Даний Атестат відповідності було опубліковано на майданчику в якості документального підтвердження застосування переговорної процедури закупівлі.
Експертний висновок на 69 аркушах, який додається до Атестата відповідності та є його невід’ємною частиною (далі – Експертний висновок), містить технічний опис того, яким саме чином (архітектура, логіка) реалізовано захист інформації в ІТС ТОВ «ДЕ НОВО» та призначений для проведення аналізу та підтвердження висновків спеціалістами Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України. Тільки деякі фрагменти висновку можуть бути надані спеціалістам інших експертних організацій, які атестують інформаційні системи замовників послуг ІТС ТОВ «ДЕ НОВО», якщо такі замовники розміщують власні системи, що атестуються на відповідність, в ІТС ТОВ «ДЕ НОВО».
Надання Експертного висновку будь-яким іншим організаціям або фізичним особам призведе до розкриття інформації про архітектуру та логіку захисту інформації в ІТС «ДЕ НОВО» та, як наслідок, ризиків втрати такого захисту. Між ТОВ «ДЕ НОВО» та замовниками послуг ІТС ТОВ «ДЕ НОВО» підписано договори, в яких зафіксовано фінансову відповідальність ТОВ «ДЕ НОВО» за неналежну якість надання послуг, яка, зокрема, забезпечується наявністю побудованої ТОВ «ДЕ НОВО» комплексної системи захисту інформації в ІТС «ДЕ НОВО» та унікальністю архітектури КСЗІ.
Тому, належним підтвердженням наявності захисту інформації в ІТС ТОВ «ДЕ НОВО», є саме Атестат відповідності, а те, що експертний висновок є його невід’ємною частиною свідчить про те, що сам по собі експертний висновок не може бути достатнім підтвердженням наявності захисту без отримання Атестату відповідності.
Наданий Атестат відповідності без експертного висновку, який є його невід’ємною частиною, є достатнім підтвердженням наявності комплексної системи захисту інформації в ІТС ТОВ «ДЕ НОВО».
Додаток:
1. Сканкопія Атестата відповідності від 20 грудня 2019 року за №20965 - 1 арк.
2. Лист ТОВ «ДЕ НОВО» від 15.09.2022 № 232 – 1 арк.
3. Наказ Підприємства від 04.10.2022 № 37-ОД – 1 арк.
4. ПОЛОЖЕННЯ (Додаток1 До п. 1 Наказу від 04.10.2022 №37-ОД – 7 арк.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів надаємо протокол щодо притягнення зазначених осіб до відповідальності.

2022-10-04 12:39:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕ НОВО"
#35877574
Переможець 789 214,29
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 09:29

Документи

07 лютого 2022 09:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 09:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕ НОВО"
#35877574
789 214,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 09:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 11:44
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2022 11:42
ДЕ НОВО додаткова угода.pdf зміни до договору
22 листопада 2022 11:40
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 17:37
ДЕ НОВО 3_22_.pdf (1).p7s.p7s.p7s (4).p7s укладений
10 березня 2022 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору становить 160414,29 грн. з ПДВ, цей договір діє до 27 жовтня 2022
Номер договору про закупівлю: 3/22-Ю/В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 160 414,29
UAH (в тому числі ПДВ 26 735,72 UAH)