Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування)
Очікувана вартість
801 951,73 UAH
UA-2022-02-07-000032-a ● eedeff00635446d19bce39d793bc127d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43979138 |
Місцезнаходження: | 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
Контактна особа: |
Бадічко Юлія Василівна +380962401164 ykb43979138@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2022 08:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 23 лютого 2022 13:37 |
Очікувана вартість: | 801 951,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 009,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає не більше 0,5% очікуваної вартості закупівлі і становить: 4009,76 гривень Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії та довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії тендерного забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати грошового забезпечення посвідченого банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4009.76 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець завантажує через електронну систему закупівель протягом 10 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти з ним договір, забезпечення виконання договору у вигляді електронної страхової гарантії але в будь-якому випадку не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% (відсотка) вартості договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання умов договору становить не менше строку дії договору про закупівлю. Гарантія надається: УПРАВЛІННЮ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, Переможець надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення електронного цифрового підпису уповноваженої на підписання особи та електронної цифрової печатки фінансової установи (у розширенні *.р7s). через електронну систему закупівель, з обов'язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено ЕЦП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), Переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням ЕЦП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та ЕЦІІ печатки фінансової установи, у розширенні р7s. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю, та містити інформацію про умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, з посиланням на відповідні законодавчі норми та з обов'язковим зазначенням номеру та дати оголошення закупівлі, вказаному на офіційному сайті: prozorro.gov.ua. Переможець торгів під час надання забезпечення виконання договору про закупівлю, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність); внутрішні правила (далі - «Правила») надання фінансових послуг (або додаток чи витяг з «Правил») та відповідну «Програму добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником умов договору про закупівлю» (далі - «Програма»), складену до «Правил» затверджену Страховиком та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ. «Правила» мають відповідати наступним критеріям: а) складені відповідно до конкретного виду добровільного страхування (згідно із Законом України «Про страхування», «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів)». Вид страхування має бути чітко визначений у «Правилах» (та у «Програмі») та\або додатках до них (визначення неконкретного виду страхування, або зазначення його у вигляді «інших видів страхування» у «Правилах» (та\або додатках до них) - не відповідає нормам страхового законодавства та вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника); б) затверджені фінансовою установою (страховою компанією) та зареєстровані (затверджені) Нацкомфінпослуг чи НБУ (як самі «Правила» так і витяги та додатки до них); в) підтверджують право гарантування та укладення з боку страховика договорів добровільного страхування «фінансового ризику невиконання або неналежного виконання умов договору про закупівлю»; г) підтверджують обов'язок страховика відшкодовувати страхові ризики, що можуть виникнути внаслідок «невиконання (неналежного виконання) страхувальником умов договору про закупівлю». В наданій гарантії обов’язкове посилання на пункт, частину, розділ «Правил», що підтверджують обов'язок відшкодування вищезазначеного ризику (ризиків). Зокрема, «страхова гарантія» обов'язково повинна містити такі реквізити: назву документа - «страхова гарантія»; номер, дату та місце складання; повну назву, код ЄДРПОУ, юридичну та фактичну адресу принципала (страхувальника), його банківські реквізити. Для принципала (страхувальника) фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, ідентифікаційний номер (РНОКПП). інформацію про адресу реєстрації (місця проживання); суму гарантії (страхова сума) цифрами та словами, назву валюти, в якій надається гарантія, словами, цифровий та літерний код валюти відповідно до Класифікатора; посилання на предмет закупівлі стосовно якого проводиться тендер у відповідності до оголошення про закупівлю, в якому передбачена вимога щодо надання страхової гарантії; назву бенефіціара (внгодонабувача), код ЄДРПОУ, юридичну адресу; назву гаранта (страховика), код ЄДРПОУ, Юридичну адресу, банківські реквізити; термін (строк) дії гарантії (період дії страхового захисту); підпис та відбиток печатки страхової компанії; умови, за яких надається право вимагати платіж (страхові ризики); порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов'язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення виконання умов договору про закупівлю. Переможець під час укладання договору про закупівлю надає Замовнику підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію банківської квитанції) шляхом завантаження через електронну систему закупівель. Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», «Правилам» добровільного страхування фінансових ризиків, затверджених Нацкомфінпослуг чи НБУ, Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів) та «Програмі», що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов виконання договору про закупівлю не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування протягом 5 календарних днів з для оприлюднення повідомлення про намір укласти договір не є обов’язковим, але у разі його не надання з боку Переможця, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимогам оголошення про проведення строщеної закупівлі замовника. Текст «страхової гарантії» «Правил» (та\або витягів чи додатків до них) та «Програми» не можуть містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов'язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов'язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що разом зі страховою Гарантією надає Замовнику Переможець лист-гарантію в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала страхову гарантію. Ненадання Переможцем будь-якою документу, який передбачений цим пунктом оголошення, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання забезпечення виконання умов договору про закупівлю», що призведе до відхилення пропозиції такого Переможця. Реквізити бенефіціара: назва: УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ; Місцезнаходження Замовника: Україна, 08623, Київська обл., Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 57; Код ЄДРПОУ: 43979138 Банківська гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону «України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Надана пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої пропозиції. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08623, Україна, Київська область, селище міського типу Калинівка, Центральний парк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2022 08:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2022 08:26 |
ТД Кап рем_парковки_был_центр_парк_Калинів_сел_рад.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 08 лютого 2022 15:42
Дата відповіді: 11 лютого 2022 17:12
Доброго дня! Чи можна залучати персонал по цивільно-правовим угодам?
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне:
Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація повинна містити в тому числі: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування)» за кодом: ДБН В.2.3-15:2007 (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) затверджена протоколом уповноваженої особи за №07/02/22-002 від 07 лютого 2022 р. (далі – Тендерна документація) встановлено, що при проведенні даної процедури закупівлі Замовник встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, в пункті 3 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, ПОСАДУ, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також ПРАЦІВНИКІВ робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт, та інші документи, які вимагаються Тендерною документацією до працівників учасника. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (у разі її ведення) та/або копії наказів про ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ.
Що стосується цивільно-правового договору з фізичною особою (договір цивільно-правового характеру) - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (стаття 626 Цивільного кодексу України) (далі – договір). Відносини, що виникають з укладенням договорів, є цивільно-правовими і регулюються нормами цивільного законодавства, а не нормами Кодексу законів про працю Україні. Предметом договору може бути виконання робіт чи надання послуг та укладатися у формі договору підряду або надання послуг. Сторонами за договором є ВИКОНАВЕЦЬ та замовник. Виконавець не включаються до штату працівників роботодавця. Він самостійно вирішують питання свого виробничого процесу, виконує роботу на свій ризик. Виконавець, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, (не зобов'язаний дотримуватися графіку роботи, встановленого підприємством) та інші локальні акти підприємства (різного роду положення, колективні договори).
З повагою,
Уповноважена особа.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне:
Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація повинна містити в тому числі: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування)» за кодом: ДБН В.2.3-15:2007 (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) затверджена протоколом уповноваженої особи за №07/02/22-002 від 07 лютого 2022 р. (далі – Тендерна документація) встановлено, що при проведенні даної процедури закупівлі Замовник встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, в пункті 3 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник подає: довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, ПОСАДУ, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також ПРАЦІВНИКІВ робітничих професій, які будуть залучені до виконання робіт, та інші документи, які вимагаються Тендерною документацією до працівників учасника. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (у разі її ведення) та/або копії наказів про ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ.
Що стосується цивільно-правового договору з фізичною особою (договір цивільно-правового характеру) - це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (стаття 626 Цивільного кодексу України) (далі – договір). Відносини, що виникають з укладенням договорів, є цивільно-правовими і регулюються нормами цивільного законодавства, а не нормами Кодексу законів про працю Україні. Предметом договору може бути виконання робіт чи надання послуг та укладатися у формі договору підряду або надання послуг. Сторонами за договором є ВИКОНАВЕЦЬ та замовник. Виконавець не включаються до штату працівників роботодавця. Він самостійно вирішують питання свого виробничого процесу, виконує роботу на свій ризик. Виконавець, на відміну від працівника, не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, (не зобов'язаний дотримуватися графіку роботи, встановленого підприємством) та інші локальні акти підприємства (різного роду положення, колективні договори).
З повагою,
Уповноважена особа.
персональні дані
Дата подання: 11 лютого 2022 11:29
Дата відповіді: 12 лютого 2022 22:14
Доброго дня! Відповідно до 3.1 Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних щодо кожної особи, дані щодо якої подаються у складі тендерної пропозиції у вигляді сканованих з оригіналів документів складен у довільній формі.
Чи вважається правильним подати згоди по працівникам які залучаються до робіт по даному тендеру, чи від контрагентів також необхіно мати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне:
Згідно частини 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування)» за кодом: ДБН В.2.3-15:2007 (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) затверджена протоколом уповноваженої особи за №07/02/22-002 від 07 лютого 2022 р. (далі – Тендерна документація) встановлено, що учасник ПОВИНЕН подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних ЩОДО КОЖНОЇ ОСОБИ, ДАНІ ЩОДО ЯКОЇ ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі. Виходячи із зазначеного, учасник
Згідно Закону України «Про захист персональних даних» встановлено наступне:
- згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди;
- обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
- одержувач - фізична чи юридична особа, якій надаються персональні дані, у тому числі третя особа;
- персональні дані – ВІДОМОСТІ ЧИ СУКУПНІСТЬ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ФІЗИЧНУ ОСОБУ, ЯКА ІДЕНТИФІКОВАНА АБО МОЖЕ БУТИ КОНКРЕТНО ІДЕНТИФІКОВАНА;
Згідно частини 4 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.
Враховуючи вимоги діючого законодавства та вимоги встановлені в Тендерній документації учасники встановлюють факт необхідності надання листа-згоди на збір та обробку персональних даних ЩОДО КОЖНОЇ ОСОБИ, ДАНІ ЩОДО ЯКОЇ ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ по даній закупівлі.
З повагою,
Уповноважена особа
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне:
Згідно частини 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування)» за кодом: ДБН В.2.3-15:2007 (Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) затверджена протоколом уповноваженої особи за №07/02/22-002 від 07 лютого 2022 р. (далі – Тендерна документація) встановлено, що учасник ПОВИНЕН подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на збір та обробку персональних даних ЩОДО КОЖНОЇ ОСОБИ, ДАНІ ЩОДО ЯКОЇ ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ у вигляді сканованих з оригіналів документів, складену у довільній формі. Виходячи із зазначеного, учасник
Згідно Закону України «Про захист персональних даних» встановлено наступне:
- згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди;
- обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
- одержувач - фізична чи юридична особа, якій надаються персональні дані, у тому числі третя особа;
- персональні дані – ВІДОМОСТІ ЧИ СУКУПНІСТЬ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ФІЗИЧНУ ОСОБУ, ЯКА ІДЕНТИФІКОВАНА АБО МОЖЕ БУТИ КОНКРЕТНО ІДЕНТИФІКОВАНА;
Згідно частини 4 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» визначено, що первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.
Враховуючи вимоги діючого законодавства та вимоги встановлені в Тендерній документації учасники встановлюють факт необхідності надання листа-згоди на збір та обробку персональних даних ЩОДО КОЖНОЇ ОСОБИ, ДАНІ ЩОДО ЯКОЇ ПОДАЮТЬСЯ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ по даній закупівлі.
З повагою,
Уповноважена особа
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 лютого 2022 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
734 423,53
UAH з ПДВ
|
734 423,53
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Стрига Олександр Олексійович |
800 820,00
UAH з ПДВ
|
800 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Переможець |
734 423,53
UAH з ПДВ
|
06 березня 2022 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2022 23:00
|
Додаткова угода №1 від 20.05.22 | зміни до договору |
23 травня 2022 22:59
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2022 18:24
|
Договір | укладений |
18 березня 2022 18:21
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування) | 1 | роб |
734 423,53
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування на 2022-2023 роки |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт паркування біля центрального парку в смт. Калинівка Фастівського району, Київської області (коригування) | 1 | роб |
734 423,53
UAH з ПДВ
|