Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32688148 |
Вебсайт: | http://dniprorada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. № 29, оф. № 504 |
Контактна особа: |
Олена Альошкіна +380563743019 tenderteploenergo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 лютого 2022 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2022 20:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 15:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 15:42 |
Тендерна документація.doc | |
04 лютого 2022 15:42 |
Додаток №5.doc | |
04 лютого 2022 15:42 |
Додаток №4.doc | |
04 лютого 2022 15:42 |
Додаток №1.doc | |
04 лютого 2022 15:42 |
Додаток №2.doc | |
04 лютого 2022 15:42 |
Додаток №3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-14-000007 ● ef49d295511b455f87f97d1561d3b9c2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2022 18:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2022 № 12-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.07.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.07.2022 № 12-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2022-02-04-012373-b 04.02.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-15 09:49:46
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт трубопроводів опалення та гарячого водопостачання від котельні по просп. Богдана Хмельницького, 19 до КНП «Міська клінічна лікарня № 16» по просп. Богдана Хмельницького, 19 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-20 13:49:20
Підстави для надання інформації відсутні
Уповноваженою особою КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради розглянуто запит Державної аудиторської служби про надання пояснень в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт трубопроводів опалення та гарячого водопостачання від котельні по просп. Богдана Хмельницького, 19 до КНП "Міська клінічна лікарня № 16" по просп. Богдана Хмельницького, 19 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-012373-b) та повідомляється наступне. Враховуючи зміст запитуваної інформації та те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить зобов’язуючих норм щодо змісту та форми обґрунтування, як окремого, чітко визначеного законодавством документа, стосовно розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості, а також обов’язку щодо оприлюднення такої інформації (документа) на сторінці власного веб-сайту, уповноважена особа Замовника дійшла висновку, що в правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. У зв’язку з наведеним уповноважена особа Замовника вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю робіт «Капітальний ремонт трубопроводів опалення та гарячого водопостачання від котельні по просп. Богдана Хмельницького, 19 до КНП "Міська клінічна лікарня № 16" по просп. Богдана Хмельницького, 19 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-012373-b) оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів комунального підприємства, без залучення коштів державного бюджету. Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі комунального підприємства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне.
1. Одночасно із введенням у дію пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 41 Постанови.
2. Пункт 41 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування:
1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
2) розміру бюджетного призначення,
3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті. Визначений у пункті 41 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації.
Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення». В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів комунальним підприємством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 41 Постанови на таку закупівлю. Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів підприємством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі». Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться уповноваженою особою Замовника однозначно: Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів.
3. Висновок уповановаженої особи Замовника щодо того, що Пункт 41 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті: https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603 Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено: «Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність. Окрім того постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру бюджетного призначення. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у бюджетних ресурсах на закупівлю».
* постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Крім того додатково просимо звернути увагу на наступне. У якості підстави проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт трубопроводів опалення та гарячого водопостачання від котельні по просп. Богдана Хмельницького, 19 до КНП "Міська клінічна лікарня № 16" по просп. Богдана Хмельницького, 19 у м. Дніпро ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-012373-b) Держаудитслужбою зазначено: «виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель». Зазначена підстава передбачена Законом України «Про публічні закупівлі» у пункті 4 частини 2 статті 8 Закону та кореспондує з пунктом 7 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Слід зазначити, що наведені веб-портали не є веб-сайтами замовника, а до складу документів, які мають оприлюднюватися відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» не належать обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості. Такі документи/вимоги/інформація у Законі України «Про публічні закупівлі» відсутні, чим створено конфлікт між нормами різних за статусом нормативно-правових актів: Закону та Постанови КМ. Подібні правові колізії вирішуються тлумаченням правовідносин на користь вищого за статусом нормативно-правового акта (Закону). Відповідно до абз. 15 частини 1 статті 3 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом презумпції правомірності діяльності суб’єкта господарювання у разі, якщо норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або якщо норми різних законів чи різних нормативно-правових актів допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов’язків суб’єкта господарювання та/або повноважень органу державного нагляду (контролю). Враховуючи вищезазначене та відповідно до ст. 19 Конституції України, вважаємо, що у Державної аудиторської служби відсутня правова підстава витребувати обумовлену інформацію, а у уповноваженої особи КП «Теплоенерго» Дніпровської міської ради, відповідно, обов’язок її надавати.
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості було розроблено на підставі складеного дефектного акту, який викладений у Додатку 3 до Тендерної документації. Зазначаємо, що при складанні дефектного акту було прийнято ціни на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам у Дніпропетровській області.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" |
6 766 003,64
UAH з ПДВ
|
6 766 003,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" |
6 893 652,00
UAH з ПДВ
|
6 893 652,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
6 766 003,64
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 14:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2022 10:00
|
Додатки.pdf | укладений |
15 березня 2022 09:55
|
049 22-т.pdf | укладений |
15 березня 2022 09:55
|