Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-консультаційні послуги в сфері електронного документообігу, код ДК 021:2015 - 72510000-3 "Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями".
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2022-02-04-002783-b ce2da0b8a46a4e8293d23ee5e75a51a2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна

380506909109 tetanavelika@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04057439
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Контактна особа: Величко Тетяна
380506909109
tetanavelika@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72510000-3: Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями


Інформаційно-консультаційні послуги в сфері електронного документообігу, код ДК 021:2015 - 72510000-3 "Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-консультаційні послуги в сфері електронного документообігу, код ДК 021:2015 - 72510000-3 "Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72512000-7 — Послуги з управління документообігом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється на протязі 14-и банківських днів на підставі рахунку та акту про надані послуги, керуючись ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

04 лютого 2022 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2022 10:19
ЗВІТ ПРО ДОГОВІР .docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інфософт Сервіс"
#37710504
Переможець 1 000,00
UAH
04 лютого 2022 10:24

Документи

04 лютого 2022 10:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 14:40
Електронний підпис укладений
04 лютого 2022 10:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційно-консультаційні послуги в сфері електронного документообігу, код ДК 021:2015 - 72510000-3 "Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями". 1 послуга 1 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 000,00
UAH