Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Тетяна Симоненко +380660603785 plan@okl.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 лютого 2022 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2022 13:18 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 14:21 |
Очікувана вартість: | 1 014 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 071,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2022 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2022 13:26 |
ТД(послуги з ТО вентиляції).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації по предмету закупівлі самостійно встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, а саме :
« 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (надати копію договору з усіма додатками та лист відгук від контрагента). Аналогічним договором вважати по коду предмету закупівлі…..».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-09-000069 ● 640604ae32a34f0a8917f268875f9b3b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2022 13:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2022 № 224
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 09.09.2022 № 224
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
38
UA-2022-02-03-007088-b
Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Технічне обслуговування систем вентиляції та кондиціонування повітря.
1 014 300,00
Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-12 13:51:51
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 15:34:52
Відповідь на запит
На Ваш запит від 12 вересня 2022 року надаємо наступні пояснення:
Технічне обслуговування систем вентиляції та кондиціонування повітря ПОКЛ та ПЦ виконується згідно переліку робіт та періодичності на кожен вид обладнання. Роботи та їх періодичність вказані в паспортах на обладнання. Обслуговування вентиляторів виконується 2 рази на рік. Повітряні заслінки - 2 рази на рік. Перевірка та підтяжка ременів раз на 4 місяці, при необхідності або пориві ременя виконується їх заміна. Фільтри 1 ступені очистки повітря встановлені в припливних установках необхідні для недопущення засмічення пилом повітронагрівачів, повітроохолоджувачів, вентиляторів. При несвоєчасному технічному обслуговуванні фільтрів, їх заміні забруднене повітря попадає в приміщення операційних, палати, рентген-кабінети, приміщення лабораторії і т.д., що недопустимо згідно з санітарними нормами. Дані фільтри при плановому обслуговуванні очищаються 2 рази на рік та замінюються через 2 роки. Фільтри тонкої очистки повітря типу СПВ та НЕРА – фільтри не підлягають очищенню, їх необхідно замінювати 1 раз на рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі (1 014 300 грн.) визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» включає в себе вартість ціни на аналогічні послуги, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на аналогічні послуги при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі «ProZorro» щодо аналогічних закупівель.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://okl.poltava.ua/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" |
857 010,00
UAH з ПДВ
|
857 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Укрвентпромпостач |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
910 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЄВРОВЕНТ ІНЖИНІРИНГ |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" #42685475 |
Відхилено |
857 010,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2022 10:07
|
ТОВ Укрвентпромпостач #39101642 |
Переможець |
910 000,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:45
|
Додаткова угода №1 до договору №31-3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 14:13
|
Договір №31.pdf | укладений |
09 березня 2022 14:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 31/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |