Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
72 270,00 UAH
UA-2022-02-03-005678-b a4d230e368dd4a1cb8f6ada36577dae9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гоцелюк

+380635426665 npnbi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новосавицький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189110
Місцезнаходження: 67143, Україна , Одеська обл., Великомихайлівський р-н , село Новосавицьке
Контактна особа: Тетяна Гоцелюк
+380635426665
npnbi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2022 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2022 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2022 12:15
Очікувана вартість: 72 270,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21900 штуки
Яйця курячі, 1 категорія (М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67143, Україна, Одеська область, Новосавицьке, Центральна 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів
Дата подання: 03 лютого 2022 20:31
Дата відповіді: 04 лютого 2022 09:23
Щодо надання документів. Вимогою оголошення про закупівлю передбачено надання наступних документів: «- сканкопію сертифіката відповідності або паспорта якості та санітарно-гігієнічні висновки;» Згідно п. 7 ст. 37 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів (харчові продукти, тварини, призначені для споживання людиною, а також допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами) в обігу, є товарно-транспортна накладна. До закладів харчові продукти постачаються та супроводжуються товарно-транспортною накладною та мають мати відповідне маркування. Інші документи чинним законодавством України не передбачені. Вимагаємо виключити цю вимогу оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення. Вивчивши Закон «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ми дійшли висновку, що дійсно єдиним документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів (харчові продукти, тварини, призначені для споживання людиною, а також допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами) в обігу, є товарно-транспортна накладна. Таким чином, будуть зміни до оголошення про закупівлю де буде виключено пункт про надання сканкопії сертифікату відповідності або паспорта якості та санітарно-гігієнічні висновки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 65 262,00
UAH з ПДВ
65 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2022 14:36
Електронний підпис
13 лютого 2022 14:35
Цінова пропозиція.pdf
13 лютого 2022 14:35
довідка що до статуту.pdf
13 лютого 2022 14:35
Паспорт (оригінал).pdf
13 лютого 2022 14:35
ТП мерседесс 611 Копія.pdf
13 лютого 2022 14:35
Виписка.pdf
13 лютого 2022 14:35
ТП мерседесс 611.pdf
13 лютого 2022 14:35
Технічні Вимоги.pdf
13 лютого 2022 14:35
Довідка з банку.pdf
13 лютого 2022 14:35
Витяг.pdf
13 лютого 2022 14:35
Паспорт + код (копія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3135502951
Переможець 65 262,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2022 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3135502951
65 262,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2022 11:05
ду 2 дог 12.pdf зміни до договору
25 жовтня 2022 11:01
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 15:29
ДУ №1.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 15:28
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 09:36
Договір № 12.pdf укладений
15 лютого 2022 09:35

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Яйця курячі, 1 категорія (М) 21900 штуки 2,98
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Яйця курячі, 1 категорія (М) 14140 штуки 2,98
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 42 137,20
UAH