Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення аудиту фінансової звітності за 2021 рік
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2022-02-03-000177-b c61aa28b5f284c849e54406a232d13a7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Білоброва

+380626489705 8bilobrova6@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ"
Код ЄДРПОУ: 05524251
Вебсайт: http://kramvoda.com
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Південна, 6
Контактна особа: Юлія Білоброва
+380626489705
8bilobrova6@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 лютого 2022 08:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 21 лютого 2022 15:25
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Технічні та якісні характеристики послуг повинні відповідати вимогам Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення аудиту фінансової звітності за 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Південна, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 79212300-6 — Послуги з проведення обов’язкової аудиторської перевірки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2022 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 13:28
Тендерна документація (зі змінами).docx
08 лютого 2022 13:25
Перелік змін до оголошення.docx
08 лютого 2022 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2022 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2022 13:28
Тендерна документація (зі змінами).docx
08 лютого 2022 13:25
Тендерна документація (зі змінами).docx
03 лютого 2022 08:22
Тендерна документація.docx
08 лютого 2022 13:25
Перелік змін до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо оформлення документів Учасника
Дата подання: 07 лютого 2022 10:19
Дата відповіді: 08 лютого 2022 08:04
Доброго дня! Як учасник спрощеної закупівлі «Бухгалтерські та аудиторські послуги–за кодом CPV за ДК 021:2015-79210000-9 (Послуги з проведення аудиту фінансової звітності за 2021 рік)» ми ознайомились з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та маємо запитання щодо вимог Замовника в частині оформлення копій документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. У Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в розділі І та ІІ, зроблено посилання на ДСТУ (згідно вимог якого повинні бути завірені копії документів), який втратив чинність, а саме: «Усі копії документів повинні бути завірені відповідно до п. 5.27 ДСТУ 4163-2003. Відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів: «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, а також відбитка печатки (за наявності)». З 01 вересня 2021 року набрав чинності новий стандарт ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Стандарт прийнято наказом ДП «УкрНДНЦ» від 01 липня 2020 р. № 144. Відповідно, 01.09.2021 р. ДСТУ 4163-2003 втратив чинність. У зв’язку з вищезазначеним, просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідно до норм чинного законодавства України для подальшого унеможливлення відміни закупівлі у зв’язку з порушенням норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня шановний учасник, дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПАФ "Міжрегіональна аудиторська служба" 85 000,00
UAH з ПДВ
83 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "НЮАНС-АУДИТ" 99 000,00
UAH з ПДВ
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2022 14:52
Електронний підпис
20 лютого 2022 14:51
Лист-згода.pdf
20 лютого 2022 14:51
Свідоцтво ККЯ.pdf
20 лютого 2022 14:51
Статут.pdf
20 лютого 2022 14:51
Довідки.pdf
20 лютого 2022 14:51
Виписка.pdf
20 лютого 2022 14:51
Свідоцтво АПУ.pdf

Публічні документи

18 лютого 2022 13:03
Електронний підпис
18 лютого 2022 13:02
9. Опис до Статуту.pdf
18 лютого 2022 13:02
2. Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2022 13:02
3. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПАФ "Міжрегіональна аудиторська служба"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "НЮАНС-АУДИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПАФ "Міжрегіональна аудиторська служба"
#21263695
Відхилено 83 200,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2022 16:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "НЮАНС-АУДИТ"
#30303488
Переможець 99 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 08:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2022 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "НЮАНС-АУДИТ"
#30303488
99 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 13:49
Додаткова угода 2 від 07.11.2022р. АУДИТ.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 13:43
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 13:42
Додаткова угода 1 від 01.04.2022р. АУДИТ.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 13:39
Електронний підпис укладений
12 грудня 2022 13:32
Договір по АУДИТУ.pdf укладений
12 грудня 2022 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 222/А
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 222/А
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2022 — 14 лютого 2023
Сума оплати за договором: 99 000,00
UAH