Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення покажчиків (табличок) назви вулиці, провулка, площі та номерних знаків на фасади житлових будинків
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-02-02-011671-b ● af0b17f5e53b4ad6bd4669a50183737b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлового господарства Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34900607 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова 4/2 |
Контактна особа: |
Ігор Задорожний +380412420619 uzhg@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 12:03 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
346 штуки
Виготовлення покажчиків (табличок) назви вулиці, провулка, площі та номерних знаків на фасади житлових будинків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2022
ДК 021:2015: 44423450-0 — Іменні таблички
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок з Постачальником здійснюється після передачі Товару та його вантажу шляхом перерахування Замовником коштів на розрахункових рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених та підписаних обома Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі протягом 20 календарних днів з дня отримання коштів з міського бюджету на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 16:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 16:20 |
Оголошення та Додатки.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по ТЗ
Дата подання: 02 лютого 2022 17:17
Дата відповіді: 02 лютого 2022 18:15
Уточніть будь ласка, замовлення виконується однією партією до 01.05.22, чи впродовж цього терміну згідно заявок замовника?
Відповідь: Умовами проекту договору передбачено кінцеву дату поставки Товару - 01.05.22 р.
Крім того, проектом договору передбачено, що розрахунок з Постачальником здійснюється після передачі Товару та його вантажу шляхом перерахування Замовником коштів на розрахункових рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених та підписаних обома Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі протягом 20 календарних днів з дня отримання коштів з міського бюджету на рахунок Замовника.
При цьому, Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування, передбаченого на 2022 рік.
Таким чином вбачається, що проект договору не містить окремих вимог щодо обмеження кількості партій Товару.
Крім того, проектом договору передбачено, що розрахунок з Постачальником здійснюється після передачі Товару та його вантажу шляхом перерахування Замовником коштів на розрахункових рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених та підписаних обома Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі протягом 20 календарних днів з дня отримання коштів з міського бюджету на рахунок Замовника.
При цьому, Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування, передбаченого на 2022 рік.
Таким чином вбачається, що проект договору не містить окремих вимог щодо обмеження кількості партій Товару.
Уточнення по ТЗ
Дата подання: 02 лютого 2022 18:22
Дата відповіді: 03 лютого 2022 09:49
Доброго дня. Уточніть будь ласка стосовно самої таблички. Згин потрібно робити з чотирьох сторін таблички чи тільки з двох бокових?
Відповідь: Доброго дня! Зверніть увагу, у технічному завданні на малюнку "вигляд з переду" є позначка «борт 15 мм». Вказаний борт зображений з чотирьох сторін таблички. При цьому, на малюнку "вигляд в профіль" зображений кут згину борту - 140 градусів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
90 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП " Богдан Ангеліна Миколаївна" |
95 150,00
UAH з ПДВ
|
92 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гресіо" |
97 918,00
UAH з ПДВ
|
97 918,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛІКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА #3318310349 |
Переможець |
90 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 13:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2022 11:26
|
додаткова угода - розірвання.docx | укладений |
02 червня 2022 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2022 10:55
|
Таблички.pdf | укладений |
17 лютого 2022 10:55
|