Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Очікувана вартість
109 400,00 UAH
UA-2022-02-02-011338-b c24f93c21c6c498681371a60a6b19741
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Іванець

+380432538842 zsh31@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 31"
Код ЄДРПОУ: 26176311
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінница, вул. Богдана Ступки, 13
Контактна особа: Ольга Іванець
+380432538842
zsh31@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 лютого 2022 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 109 400,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 094,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1094 штуки
Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Богдана Ступки, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі – Впровадження електронної системи управління процесами закладів загальної середньої освіти з функцією щоденника (Ліцензія користувача). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 72263000-6 - Послуги зі впровадження програмного забезпечення. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 109 400,00
UAH
109 400,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 лютого 2022 21:08
Електронний підпис
10 лютого 2022 21:08
Електронний підпис
10 лютого 2022 21:07
4 Лист-повідомлення.pdf
10 лютого 2022 21:07
3 Лист-згода.pdf
10 лютого 2022 21:07
2 Дані про учасника.pdf
10 лютого 2022 21:07
6 Довідка згідно ст. 17.pdf
10 лютого 2022 21:07
- Проект договору.pdf
10 лютого 2022 21:07
- Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3572311796
Переможець 109 400,00
UAH
17 лютого 2022 16:39

Документи

17 лютого 2022 16:39
Електронний підпис
17 лютого 2022 14:33
Протокол №2-4-31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2022 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СІРИК ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3572311796
109 400,00
UAH
Документи

Документи

17 лютого 2022 16:39
Електронний підпис
17 лютого 2022 14:33
Протокол №2-4-31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2022 16:42
Електронний підпис укладений
01 березня 2022 12:38
Договір №2 від 28.02.2022.pdf укладений
01 березня 2022 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 109 400,00
UAH