Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТА-СЕРВІС" СЛАВУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42875827 |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., місто Славута, ВУЛИЦЯ ЗДОРОВ'Я, будинок 3А |
Контактна особа: |
Оксана Галат +380972537546 kpslavutaservice@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 533 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 666,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 13:57 |
ТД.docx | |
02 лютого 2022 13:57 |
Протокол УО про ВТ .pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000035 ● 73f77eb1641648d1bff49fdd041c6f44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2022 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.02.2022 № 83
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу від 10.02.2022 № 83
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2022-02-02-007630-b; 02.02.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, висновки моніторингу закупівлі за предметом «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» прийнято до уваги та буде внесено зміни до тендерної документації для проведення відповідної закупівлі. Виконати зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель згідно висновку моніторингу закупівлі не можливо, у зв`язку із тим, що 18.02.2022 року ,через відсутність поданих пропозицій тендер автоматично відмінено електронною системою закупівель з підстави, що передбачена згідно частини 2 статті 32 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах менше двух тендерних пропозицій.
2022-02-21 10:51:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Після внесення інформації в електронні поля та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи Замовника.)