Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНМП "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05385571 |
Місцезнаходження: | 39623, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Лілія Мудра +380536700284, +380536756207 pervaklila@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 11:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 15:58 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 4 Перелік документів статті 17(1)_1636539044.docx | |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 5 Документи яки має надати переможець(1)_1636539044.docx | |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 6 Проект Договору(1).docx | |
02 лютого 2022 11:23 |
Додаток 7 Лист -згода та информація про учасника_1636539044.docx | |
02 лютого 2022 11:23 |
Тендерна документація.doc | |
02 лютого 2022 11:22 |
протокол 19-22.pdf | |
02 лютого 2022 11:22 |
перша сторинка тд затверджена.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-20-000058 ● b49e8337884349f8b5ec2820b650bce6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2022 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2022 Одеса № 239
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.09.2022 № 239
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2022-02-02-004116-b 02.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-21 15:36:33
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-23 09:33:59
Відповідь
Про надання пояснення
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська дитяча лікарня», на Ваш запит від 21 вересня 2022 року, про надання пояснення під час проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги повідомляємо наступне:
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)). Організація лікувального харчування хворих здійснюється з дотриманням вимог Інструкції з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України 29.10.2013 № 931, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншим нормативно-правовим актам.
Двотижневе циклічне меню харчування хворих має бути розроблене, відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії» та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Приготування їжі повинно здійснюватися відповідно до діючих збірників рецептур, з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтичної системи в Україні».
Вище перелічені вимоги були застосовані під час обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які викладені у Додатку 2 до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі розрахунку вартості організації харчування однієї матері, яка годує дитину грудним молоком, перебуваючи в закладі охорони здоров’я та дітей різних вікових груп на день, виходячи з розрахунку планової середньої кількості пацієнтів та середньої кількості ліжко-днів в яких забезпечується харчування, а також шляхом вивчення цінових пропозицій під час підготовки тендерної документації, порівняння ринкових цін на аналогічні послуги, актуальні на період підготовки тендеру, через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет та в електронній системі закупівель Prozorro.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі зазначаємо, що пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбаченно: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному фонді яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
На сайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-stateproperty-Subiekti- gospodaruvannya.html) розміщено Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.04.2022.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська дитяча лікарня» (ЄДРПОУ 05385571) не включено до даного Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків)
Відповідно до статті 24 «Особливості управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки» Господарського кодексу України управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів.
Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Кременчуцька міська дитяча лікарня» є закладом охорони здоров’я - комунальним унітарним неприбутковим підприємством, що надає медичну допомогу на території міста Кременчука Полтавської області, Потоківського Старостинського округу (складається із сіл Потоки, Соснівка, Придніпрянське, Мала Кохнівка) та Південного підокругу госпітального округу Полтавської ОДА з центром у місті Кременчуці.
Підприємство знаходиться у комунальній власності Кременчуцької міської територіальної громади та створене на базі майна, що належить до спільної власності Кременчуцької міської територіальної громади, управління яким здійснює Кременчуцька міська рада Кременчуцького району Полтавської області (далі – Власник) через уповноважений нею орган - Департамент охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (надалі – Уповноважений орган управління).
Підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Тобто, наше Підприємство, яке не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а є суб'єктом господарювання комунального сектора економіки, не підпадає під дію пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-02-004116-b проведеного Південним офісом Держаудитслужби, змовником вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме прийнято рішення про припинення дії договору про надання послуг № 7-Т-22 від 07 березня 2022 року за предметом закупівлі за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, шляхом укладання додаткової угоди. З метою недопущення порушення режиму харчування пацієнтів закладу охорони здоров’я, сторони Договору про надання послуг № 7-Т-22 від 07 березня 2022 року, припиняють дію договору з урахуванням часу необхідного для проведення нової оголошеної закупівлі за номером коду закупівлі UA-2022-10-03-004804-a.
2022-10-04 12:52:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
-
2022-10-05 15:04:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
2 493 458,00
UAH
|
2 493 458,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Комунальне підприємство "Шкільне харчування" |
2 497 926,00
UAH
|
2 497 926,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" #40665499 |
Переможець |
2 493 458,00
UAH
|
23 лютого 2022 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2022 13:17
|
Ду 2 ПОНТЕМ.pdf | укладений |
04 жовтня 2022 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2022 13:08
|
Ду 2 ПОНТЕМ.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2022 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2022 16:27
|
Специфікація_Понтем.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 15:11
|
ДУ 1_Понтем.pdf | зміни до договору |
05 липня 2022 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
07 березня 2022 09:47
|
дог 7-т-220от 07,03,2022 питание.pdf | укладений |
07 березня 2022 09:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кейтерингові послуги ( послуги з організації харчування у стаціонарних відділеннях міської дитячої лікарн | 31942 | послуга |
78,06
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі: 29038 комплектів на суму 2493425,00грн, в зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 7-т-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору на 1197398,70грн. Сума договору становить 1296059,30грн. |
Номер договору про закупівлю: | 7-т-22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Кейтерингові послуги ( послуги з організації харчування у стаціонарних відділеннях міської дитячої лікарн | 15093 | послуга |
85,87
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 березня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
1 296 059,30
UAH
|
Причини розірвання договору: | За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-02-004116-b проведеного Південним офісом Держаудитслужби, змовником вжиті заходи щодо усунення виявленого порушення, а саме прийнято рішення про припинення дії договору про надання послуг № 7-Т-22 від 07 березня 2022 року за предметом закупівлі за ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги, шляхом укладання додаткової угоди. |