Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення за кодом ДК 021:2015: CPV 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод.
Очікувана вартість
11 447,86 UAH
UA-2022-02-01-013080-b 530fc68e6e8745fb8d72d1a61d8dc168
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Асланова

+380985549255 mar.scool45@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №45 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031291
Вебсайт: http://scool45.jimdo.com/
Місцезнаходження: 87552, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Войкова, 31-А
Контактна особа: Олена Асланова
+380985549255
mar.scool45@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1144 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення за кодом ДК 021:2015: CPV 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87552, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Січових стрельців, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

01 лютого 2022 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"
#03361508
Переможець 11 447,86
UAH з ПДВ
01 лютого 2022 18:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 09:13
дод угода ЦВС 70 от 28.01.22 001.jpg зміни до договору
17 лютого 2022 09:09
Повідомлення ЦВС 28.01.22.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 09:09
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 19:35
Протокол 72 скан водовідвед тех помилка.jpg зміни до договору
01 лютого 2022 19:34
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 18:37
70-цвс ош 45.pdf укладений
01 лютого 2022 18:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розгляд питання щодо виправлення технічної помилки в закупівлі «Послуги з централізованого водовідведення ДК 021:2015:90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод», очікувана вартість — 11447,86 грн ( унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-02-01-013080-b, ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-02-01-013880-b (далі — Закупівля). Сума переможця аукціону КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"становила 11447,86 грн. При заповненні розділу «Договір про співпрацю» на майданчику Prozorro при викладанні договору система не пропустила викладання суми без ПДВ 9539,88грн. Причиною блокування викладки даної суми було округлення суми ПДВ переможця аукціону КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ" в розмірі 9539,88 грн у бік збільшення 9539,89 грн. Таким чином сума договору без ПДВ повинна складати 9539,89 грн. за рахунок округлення суми 9539,88грн.
Номер договору про закупівлю: 70/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 72
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 14 розділу «Облік та порядок оплати послуг» викласти у наступній редакції: «14.Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Платник здійснює оплату за отримані послуги зі свого розрахункового рахунку на рахунок виконавця не пізніше 15 числа місяця, наступного за розрахунковим з моменту отримання акту виконаних послуг в повному обсязі. А у грудні оплата здійснюється до кінця поточного року. Акти/Рахунки на оплату послуг формуються виконавцем (якщо не визначено споживачами особу, що здійснює розподіл обсягів послуг), на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та надаються споживачеві (його представникові) у строк не пізніше 05 числа місяця, наступного за розрахунковим. Акти/Рахунки надаються у паперовому вигляді. За згодою споживача рахунки можуть надаватися йому в електронному вигляді, зокрема шляхом доступу до електронних систем обліку розрахунків, з накладанням електронного цифрового підпису. Рахунки надаються споживачеві на безоплатній основі.» Плата за абонентське обслуговування нараховується щомісяця. 2. Пункт 16 розділу «Облік та порядок оплати послуг» викласти у наступній редакції: «16. Зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється щомісяця виконавцем у присутності споживача або споживачем у строк до 31 числа поточного місяця згідно графіку, та надаються виконавцеві одним з таких способів, як телефоном, або в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунку на оплату послуг. За згодою сторін зняття показань вузлів комерційного обліку може здійснюватися у інший спосіб, визначений виконавцем у розділі «Інші умови» цього договору. 3. Умови договору, які не охоплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої забов`язання. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, вступає в силу після її підписання. 5. Додаткова угода укладена у трьох примірниках – по одному для кожної зі сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 70/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML