Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій, дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти комунальних закладів «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради)
Очікувана вартість
4 681 657,04 UAH
UA-2022-02-01-010694-b 1c2a1b313b494d00b7d42d192645fcad
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коновалова Алла Олександрівна

+380938994537 konovalovaao@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226
Контактна особа: Коновалова Алла Олександрівна
+380938994537
konovalovaao@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом відділу освіти Бородянської селищної ради було двічі оголошено закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій, дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти комунальних закладів «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради, код ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень, а саме: UA-2021-11-09-003335-с від 09.11.2021 р. та UA-2021-12-10-005557-b від 10.12.2021 р. без будь-яких змін умов і предмету до учасників. У зв’язку з тим, що торги по зазначених закупівлях було відмінено з відсутністю достатньої для проведення аукціону кількості учасників в обох випадках, на підставі абз. 1 пункту 1 частини 2 ст. 32 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі», замовник цілком правомірно може застосувати, як виняток, переговорну процедуру, згідно з пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Критеріями обрання КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» надавачем послуг є те, що КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» має успішний досвід виконання аналогічних договорів, щодо надання Послуг з організації харчування закладам освіти, закладам дошкільної освіти, є спеціалізованою організацією з багаторічним досвідом роботи по наданню даних послуг закладам освіти Бородянської територіальної громади, багаторазовий переможець торгів, який надавав послуги їдалень вчасно, гарантованої якості та яким забезпечується суворе дотримання вимог до кулінарної переробки харчових продуктів, а також умов, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються, має на базах навчальних закладів розміщене технологічне обладнання, необхідне для приготування їжі, столове обладнання для надання послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2022 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 12 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій, дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти комунальних закладів «заклад загальної середньої освіти – заклад дошкільної освіти» Бородянської селищної ради)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт Бородянка, Місце надання послуг за адресами Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих за звітний період Послуг проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дня подання Виконавцем документів, передбачених п.п. 4.3.1, 4.3.2 Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Бородянської районної ради «Об’єднання шкільного харчування»
#23239413
Переможець 4 681 657,04
UAH
01 лютого 2022 16:14

Документи

01 лютого 2022 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Бородянської районної ради «Об’єднання шкільного харчування»
#23239413
4 681 657,04
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2022 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2024 15:23
Електронний підпис укладений
21 грудня 2022 18:05
Додаткова угода № 2_ до договору _ 25 про закупівлю послуг від 14.02.2022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 18:05
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 16:16
дод. угода _ 1 від 17.02.2022 року.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 16:13
Електронний підпис укладений
16 лютого 2022 15:24
договір від 14.02.2022 _ 25.pdf укладений
16 лютого 2022 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін вирішили зменшити обсяг закупівлі на 1 654 707 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 957 143,00
UAH