Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Очікувана вартість
1 232 000,00 UAH
UA-2022-02-01-002944-a 2252f0a9275c4f2098218004ac27c770
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коновалова Алла Олександрівна

+380938994537 konovalovaao@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43078651
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226
Контактна особа: Коновалова Алла Олександрівна
+380938994537
konovalovaao@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
10.12.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-12-10-019618-с на закупівлю «Код ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій) Services of hot meal sarranging for children of classes 1-4 and children of special need scategories». 10.01.2022 року закінчився період подання пропозицій та розпочався період прекваліфікації. Участь у Закупівлі взяли три учасника, а саме: - КП «БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ»»; - КП «БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ» БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» - ТОВ «ПОНТЕМ. УА» 21.01.2022 року провівши розгляд тендерних пропозицій, мною, уповноваженою особою було допущено до аукціону учасників Закупівлі КП «БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ»», КП «БРОВАРСЬКЕ РАЙОННЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНИХ ЇДАЛЕНЬ» БРОВАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» та дискваліфіковано учасника Закупівлі ТОВ «ПОНТЕМ.УА» Не погоджуючись з прийнятим рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «ПОНТЕМ.УА» 26.01.2022 року подав скаргу до Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 28 січня 2022 року рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1747-р/пк-пз від 28 січня 2022 року скаргу ТОВ «ПОНТЕМ.УА» від 26 січня 2022 рокуUA-2021-12-10-019618-c.b1 прийнято до розгляду, розгляд якої призначено на 08.02.2022 року. Згідно частини 17 статті 18 Закону після подання суб’єктом оскарження скарги до органу оскарження електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Критеріями обрання КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» надавачем послуг є те, що КП БРР «Об’єднання шкільного харчування» має успішний досвід виконання аналогічних договорів, щодо надання Послуг з організації харчування закладам освіти, є спеціалізованою організацією з багаторічним досвідом роботи по наданню даних послуг закладам освіти Бородянської територіальної громади, багаторазовий переможець торгів, який надавав послуги їдалень вчасно, гарантованої якості та яким забезпечується суворе дотримання вимог до кулінарної переробки харчових продуктів, а також умов, термінів зберігання та реалізації продуктів, що швидко псуються, має на базах навчальних закладів розміщене технологічне обладнання, необхідне для приготування їжі, столове обладнання для надання послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 лютого 2022 16:52
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, смт Бородянка, Місце надання послуг за адресами Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2022  —  30 травня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих за звітний період Послуг проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дня подання Виконавцем документів, передбачених п.п. 4.3.1, 4.3.2 Договору, залежно від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 лютого 2022 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 16:43
Рішення _1747.pdf
01 лютого 2022 16:43
Протокол уповноваженої особи.docx.pdf
01 лютого 2022 16:43
Протокол переговорів школи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Бородянської районної ради «Об’єднання шкільного харчування»
#23239413
Переможець 1 232 000,00
UAH
01 лютого 2022 16:52

Документи

01 лютого 2022 16:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 лютого 2022 16:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Бородянської районної ради «Об’єднання шкільного харчування»
#23239413
1 232 000,00
UAH
Документи

Документи

01 лютого 2022 16:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2024 15:31
Електронний підпис укладений
22 грудня 2022 20:27
Додаткова угода _ 1 до договору _ 23 про закупівлю послуг від 14.02.2022.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 20:25
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 12:21
Договір _ 23 від 08.02.2022.pdf укладений
09 лютого 2022 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за згодою сторін зменшено обсяг закупівлі на 1026374 грн.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 205 626,00
UAH